صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خدایا، مرا از سپاهیانت قرار ده که به‌راستى سپاهیانت پیروزند. ما همچون حسین به میدان آمدیم و مانند حسین به شهادت می‌رسیم.
به گزارش شهرآرانیوز، رضا صابری‌مقدم‌تهرانی از جوانان علاقه‌مند به ورزش به ویژه فوتبال بود و در این رشته توانسته بود بر سکوی مسابقات بایستد. دوازدهم مرداد‌۱۳۴۵، در شهرستان مشهد به دنیا آمد. پدرش تقی و مادرش مهین نام داشت. تا دوم راهنمایی درس خواند. از‌سوی بسیج در جبهه حضور یافت. شانزدهم فروردین‌۱۳۶۵، با سمت بی‌سیمچی در مریوان بر اثر اصابت ترکش پس از قطع دست‌هایش، شهید شد. مزار او در گلزار خواجه‌ربیع واقع است.
 
در فرازی از وصیت‌نامه شهید آمده است: خدایا، مرا از سپاهیانت قرار ده که به‌راستى سپاهیانت پیروزند. ما همچون حسین به میدان آمدیم و مانند حسین به شهادت می‌رسیم. ‏با سلام و درود بى‌پایان به رزمندگان و بازماندگان شهدا، این‌جانب رضا صابرى با توکل به خداوند بارى‌تعالى که هستى و نیستى در ید قدرت اوست و به‌همراه حمد و ستایش او که نعمت‌هاى خود را بر ما ارزانى داشته، وصیت‌نامه را مى‌نویسم؛ لذا به‌عنوان یک فرد مسلمان بر خود واجب مى‌دانم که من هم یک سهم کوچک بر گردن دارم و دین خود را برطرف مى‌کنم و این است که در جنگ شرکت کردم. به ملت مسلمان و قهرمان، پیامم این است که گوش به حرف‌هاى منافقین و وطن‌فروشان ندهند و براى تحقق آرمان‌هاى توحیدى کوشا باشند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.