صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مظلومی: اسماعیلی به مددی گفت دروغ‌گو!

  • کد خبر: ۵۲۷۷۳
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۹
پرویز مظلومی درحالی که قرار است اسماعیلی بخشیده شود از صحبت‌های این بازیکن با سرپرست مدیرعاملی استقلال پرده برداشته است. مظلومی به دیالوگ اسماعیلی با مددی نیز اشاره مستقیم داشته است.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، پرویزمظلومی از قراردادهایی که در زمان احمد سعادتمند با بازیکنان استقلال منعقد شده همچنان در شگفت است. ظاهرا این موضوع باشگاه استقلال را به شدت آزار می دهد.

مظلومی با بیان این موضوع می گوید:«قراردادهای امسال واقعا داستان و مشکل درست کرده است. البته اسماعیلی کمی تندروی کرد و برخی مسائل و حرمت ها را رعایت نکرد ولی ان شاالله مشکل او هم حل می شود. با آقای مددی صحبت کردم چون اسماعیلی  با من تماس گرفت و می خواست تکلیفش را بداند. مددی هم ناراحت بود چون معتقد بود اسماعیلی به وی توهین و او را دروغگو خطاب کرده است.متاسفانه این فضای مجازی واقعا معضل شده و مثلا در قضیه مظاهری اتفاقاتی رخ داد که دودش در چشم باشگاه می رود. اسماعیلی معتقد است به وی قولهایی داده شده ولی مدیران باشگاه می گویند که تنها به دانشگر قول داده شده و حتی این وعده انجام شده و به اسماعیلی قولی داده نشده است. اسماعیلی مشکلی داشت که کادر فنی او را در اختیار باشگاه قرار داد. آنها باید بررسی کنند که وی به کمیته انضباطی برود یا خیر. در قرارداد وی سوء تفاهماتی وجود دارد، اگر چه این بازیکن در سالهای گذشته زحمات زیادی کشیده و ما هم راحت او را از دست نمی دهیم.» 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.