صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت لاستیک پراید در بازار چند؟

  • کد خبر: ۵۲۸۷۹
  • ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
  • ۲
رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک اعلام کرد، در صورت افزایش عرضه، شکاف قیمتی تایر پراید هم برطرف می‌شود و دلال‌بازی در این حوزه به صفر خواهد رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، داوود سعادتی‌نژاد با اشاره به اینکه با وجود افزایش ۵۰ درصدی قیمت کارخانه‌ای تایر هنوز تعدادی از کارخانجات عرضه محصولات خود را به بازار آغاز نکرده‌اند، افزود: برخی کارخانجات هزینه خرید تایر را دریافت کرده‌اند، اما هنوز عرضه شروع نشده همین امر عاملی شده تا در بخش تایر پراید اختلاف قیمت کارخانه تا بازار به وجود آید.

 

وی با بیان اینکه اکنون قیمت تایر پراید دولتی حدود ۹۸۰ هزار تومان است، گفت: این تایر در سطح بازار یک میلیون و ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

 

رئیس اتحادیه فروشندگان لاستیک تصریح کرد: جالب اینجاست در بخش تایر پژو تعدادی از واحد‌ها با افزایش عرضه حتی فروش‌هایی پایین‌تر از قیمت دولتی دارند به نحوی که قیمت دولتی تایر پژو یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است، اما با قیمت یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هم در سطح بازار به فروش می‌رسند.

 

سعادتی‌نژاد گفت: در صورت افزایش عرضه شکاف قیمتی تایر پراید هم برطرف می‌شود و دلال‌بازی در این حوزه به صفر خواهد رسید.

 

وی به مشکلات سامانه جامع تجارت در بخش تایر اشاره کرد و افزود: این سامانه تا حدودی مشکلات را در کندی فروش به وجود آورده و همین امر تأثیرات خود را بر کاهش عرضه محصول در بازار گذاشته است.

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
سلام .وزارت راه و شهر سازی توزیع لاستیک را دردست بگیرد .به نمایندگی داده نشود احتکار و انبار می شود .حتما با کارت ماشین و کارت ملی و کارت سبز تحویل شود .تا جلوی دزدی گرفته شود .فقط یک جفت در سال .
ناشناس
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۷
روتون میشه نظر بخواهید