صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

زهرا ابراهیمی، دختر تکواندوکار خراسانی، در رقابت‌های پومسه جهانی به ۲ مدال طلا و برنز دست یافت.
به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات پومسه آزاد جهانی ناشنوایان با حضور ۶ورزش‌کار ایرانی به‌صورت مجازی برگزار شد. در بخش بانوان فقط ۳ملی‌پوش ایرانی حضور داشتند که یکی از آن‌ها زهرا ابراهیمی، تکواندوکار ناشنوای استان، بود و همراه مریم خدابنده و فاطمه زارع، فرم‌های خود را در خانه تکواندوی فدراسیون اجرا کردند. پس از قضاوت نهایی داوران، ملی‌پوش خراسانی به مدال برنز جهان رسید. همچنین در بخش تیمی، زهرا ابراهیمی همراه با محمود اکبری به اجرای فرم پرداختند و این تیم توانست بر سکوی نخست قرار بگیرد و به مدال طلا برسد.
 
تیم دیگر ایران با ترکیب مرتضی رضاصفت و مریم خدابنده نیز نقره این رقابت‌ها را کسب کرد. در بخش بانوان و انفرادی رده سنی زیر ۳۰سال، مریم خدابنده، دیگر ملی‌پوش ایران، صاحب مدال طلا شد. در رده بالای ۳۰سال نیز فاطمه زارع به مدال طلا دست پیدا کرد. مدال‌های بانوان که شامل ۲ طلا و یک برنز بود، همراه با مدال‌آوری تیم مردان و یک طلا و یک نقره تیمی باعث شد تا تیم ایران قهرمان بخش تیمی مسابقات این دوره شود و بر سکوی اول جهان بایستد.
 
این دوره از مسابقات جهانی ناشنوایان با حضور ۱۰کشور ایران، کره‌جنوبی، یونان، روسیه، ترکیه، آلمان، تایلند، مکزیک، اوکراین و اندونزی پیگیری شد. تیم ایران با ۶ ورزش‌کار در بخش انفرادی و ۲ تیم مشترک در مسابقات شرکت کرده بود. روند کار به این شکل بود که بر اساس استاندارد مشخص‌شده جهانی، فیلم عملکرد هر ورزش‌کار برای داوری به فدراسیون جهانی ناشنوایان ارسال شد و نتیجه آن پس از بررسی همه فیلم‌های ارسال‌شده از کشور‌های مختلف اعلام شد. این رقابت‌ها در بخش تکواندوکاران غیرناشنوا نیز پیگیری شد، اما ۴ مدال برنز سهم آن‌ها شد و ورزش‌کاران ناشنوای ایران درخشش خوبی در مسابقات جهانی امسال داشتند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.