صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیروزی شیمیدر مقابل ذوب‌آهن | هاشمی «جر» نزد

  • کد خبر: ۵۳۴۸۷
  • ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
  • ۱
تیم بسکتبال شیمیدر در یک بازی زیبا با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ از سد ذوب آهن اصفهان گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال بازی دو تیم بسکتبال شیمیدر و ذوب آهن قشنگ شد. به قول یکی از دوستان شاید هم از بس بازی با اختلاف ۵۰ – ۴۰ امتیازی دیدیم این مسابقۀ نزدیک به چشم ما قشنگ نشست، اما واقعیت امر این بود که دو تیم برای ارائۀ یک مسابقۀ جذاب تا آخرین لحظۀ بازی تلاش کردند.

عادت خوب مصطفی هاشمی سرمربی شیمیدر این است برای بازیکن نداشته «جر» نمی‌زند. وقتی یار دومینیکنی نیامد، تا روز بازی با ذوب آهن هیچکس به جز مجموعۀ تیم متوجۀ غیبت وارگاس نشدند. سرمربی شیمیدر از نفراتش خوب بازی می‌گیرد و در حین بازی به نحوی «کُچ» کرد که متوجۀ غیبت سنتر خارجی تیمش نشدیم.

ذوب آهن یک بازیکن خارجی داشت که گلزن نشان داد. در عوض بازیکن فصل گذشتۀ توفارقان که امسال در شیمیدر بازی می‌کند، هر چقدر کمتر توپ گرفت، بیشتر از بازی خارج شد. شیمیدر در جنگ قدرت‌ها به بازیکن خارجی نیاز دارد. شاید ۲۵ امتیاز وحید حاجیان در هر مسابقه تکرار نشود.

بعد از بازی هم مصطفی هاشمی از مفهوم بردن برای بازیکنانش گفت و معتقد بود شیمیدری‌ها نتیجه تلاش شان را گرفتند، اما در آنطرف میدان فرزاد کوهیان سرمربی ذوبی‌ها از داوری گله‌مند بود و اعتقاد داشت سوت‌های نامتعادل باعث برهم زدن ریتم بازی آن‌ها شده است!
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
من با آقای کوهیان کاملا موافق بودم!