صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان در سال‌های آینده ادامه دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمد شریعتمداری، در نشست صمیمی با جمعی از روسای کانون‌های بازنشستگان صندوق بازنشستگی گفت: سیاستگذاری شهروندمدار، تنها از طریق برقراری ارتباط روشن و منطقی با جامعه مخاطب ممکن می‌شود.

 

وی با اشاره به اجرای طرح همسان‌سازی و افزایش حقوق بازنشستگان کشوری در سال جاری اعلام کرد: منابع این کار از طریق واگذاری سهام شرکت‌ها تامین شده که صندوق بازنشستگی کشوری باید با سرمایه‌گذاری بر روی این سهام، برای تامین منابع همسان‌سازی اقدام کند.

 

وزیر تعاون با اشاره به انجام اصلاحاتی در روند اجرای طرح همسان‌سازی و رفع ایرادات آن، گفت که این روند همسان‌سازی و متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلان در سال‌های آتی هم تداوم خواهد داشت.

 

وی همچنین با تاکید بر توجه ویژه این وزارتخانه به تشکل‌های تخصصی و جلب مشارکت جامعه مخاطب تصریح کرد: نظرات و دیدگاه‌های روسا و اعضای کانون‌های بازنشستگی دریافت و احصا شده و متناسب با آن، دستورالعمل‌های لازم به صندوق بازنشستگی کشوری و دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شده است.

 

وی همچنین از گردآوری پیام‌ها و مطالب منتشرشده از سوی بازنشستگان در فضای مجازی و تحلیل محتوای آن‌ها خبر داد و گفت: بر اساس تحلیل محتوای منتشرشده در فضای مجازی، ۶ محور اصلی نظرات بازنشستگان درباره طرح همسان‌سازی احصا شد و در قالب طرح اصلاحی، عملیاتی شده است.

 

به گفته وی، در مورد بیمه تکمیلی نیز ایراد‌ها و انتقادات موجود را از شرکت بیمه‌گذار یا عدم پرداخت به‌موقع حق بیمه انتقادات بازنشستگان دریافت کرده‌ایم و موارد ضعف و ایراد درحال پیگیری است.

 

شریعتمداری به اقدامات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری برای رفع نقایص اجرایی طرح‌های رفاهی و خدماتی، شفاف‌سازی فعالیت شرکت‌های وابسته به صندوق و ایجاد و تقویت مراکز ارتباطی اینترنتی و تلفنی با بازنشستگان اشاره کرد.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
امیر
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
همسان سازی حقوق شاغلان کشوری با بازنشسته ها ظاهرا مربوط به حقوق های پایین بوده در صورتی که درحقوق های بالا هم بازنشسته ها با افراد شاغل همتراز خود در زمان بازنشستگی نصف شاغلین حقوق میگیره پس این همترازی باید برای همه بازنشستگان اعمال شود: تشکر
قادر عظیمی
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
ولی برای بازنشستگانی که ازتامین اجتماعی حقوق دریافت می کنند، حتی ریالی افزایش داده نشده.
بازنشسته تامین اجتماعی
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
تکلیف همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی که کارمند رسمی مدیریت خدمات کشوری بوده اند و در سال  ۹۹ بازنشسته شده اند چه میشه ؟
ناشناس
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
هرچه می کشیم از دست آقای شریعتمداری میکشیم
ناشناس
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
خیلی حرف میزنن اما کو تا عمل؟ زیان اوری رو یادتون هست سی هزار تومن به حقوق اضافه شد بعضی ها هم صفر تومن.اینا شعاره خودشون ک جیبشون خالی نیست تا نگران مردم باشن
قاسم شریفی راد
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
باسلام همه ماه بیمه تکمیلی ازمستمری بگیران وبازنشستگان کسرمیشه همان وقتی که ازحقوق ما کسرمیشود چک مستقیم بدهند به بیمه تکمیلی ازقضا این تنها چیزی هست که هیچ زحمتی ندارد ادارات عادت کردند که پولها را زیرورو کننداگرهرچیزی سرجاش باش هیچ مشکلی پیش نمیاد
درود برشما که تمام بازنشستگان تامین اجتماعی سرکارگذاشتید
ناشناس
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
در این چند روز برای تبلیغات انتخاباتی بازنشستگان را بفنا دادید
عفت
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
پس ما بازنشسته های تامین اجتماعی چی بازهم دارین فرق میزارین
جواب
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
به نظراقایان مارا جزوانسانهای درجه سه حساب میکنند
سیداحمد سیدحسینی
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
خدایا‌کسانی که خدمت گذارمردم هستند در پناه خودت محافظت بفرماخاینی رانابودکن بخداعمریست خجالت رن بچه رامکشبم‌ در زمان کارخیلی زحمت کشیدم ولی چی دریافت کردم
نام
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
بازنشستگان تمین اجتعمای چه گونای کردن که اسمی از آنها نیست اقای. شریعدمداری
کارمنددولت بازنشسته تامین اجتماعی
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۰
سلام لطفا به ووزیرتعاون برسانیداجحاف وحق کشی وبی عدالتی وتبعیض وظلم وستم و..بین بازنشستگان کشوری با تامین اجتماعی تاکی ادامه داردخدایی هم است و..
قاسم
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
این حرفا وقتی موثر خدارابشناسند