صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: برگزاری و از‌سر‌گیری نمایشگاه‌های تخصصی‌ در مشهد منوط به دریافت مجوز از ستاد مبارزه با کرونا در استان است.
طنین همتی|شهرآرانیوز، صیفی، مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در این باره اظهارکرد: تقریبا چند ماهی است در حال مکاتبات برای از سرگیری نمایشگاه‌ها در مشهد بودیم. با توجه به اینکه از امروز مشهد در وضعیت زرد قرار گرفته و فعالیت نمایشگاه در گروه دوم مشاغل قرار دارد به احتمال زیاد با شروع به کار برگزاری نمایشگاه‌ها بزودی موافقت می‌شود و مشکلی در خصوص مجوز‌ها نخواهیم داشت.

وی افزود:  به احتمال زیاد از ابتدای بهمن ماه تا انتهای سال جاری برگزاری 4 نمایشگاه تخصصی از جمله نمایشگاه تخصصی کشاورزی و لوازم خانگی را در دستور کارخواهیم داشت.

صیفی ادامه داد: همچنین ششمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران، ۳۰ دی ماه لغایت ۳ بهمن ماه امسال، با حضور شرکت‌های ایرانی در هرات افغانستان برپا خواهد شد. این نمایشگاه با حضور شرکت‌های تولیدی و فعالان اقتصادی در زمینه‌های مختلف شامل خدمات فنی و مهندسی، تاسیسات، ماشین آلات، مصالح ساختمانی، راه سازی، آب، برق، انرژی، مخابرات، چاپ و بسته بندی، ماشین آلات کشاورزی، صنایع غذایی، فرش و لوازم خانگی، نساجی، تجهیزات پزشکی و بهداشتی، خدمات فرهنگی و دیگر زمینه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در برگزاری نمایشگاه‌ها در مشهد ما رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی را در در نظر گرفته‌ایم. حتی تب‌سنجی شهروندان در ورودی‌های نمایشگاه انجام خواهد شد و باتوجه‌به اینکه ارتفاع سقف و مساحت در نمایشگاه زیاد است، مسلما زنجیره انتقال ویروس نسبت به پاساژ‌ها کمتر خواهد بود. درنهایت برای فعالیت در این وضعیت آمادگی کامل داریم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.