صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در روز‌های گذشته دوباره بحث واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس داغ شده درحالی‌که هر دو باشگاه همچنان با بدهی‌های انباشته مواجه‌اند.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، ماجرای واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس درحالی دوباره داغ شده که این دو باشگاه همچنان با بدهی‌های انباشته مواجه‌اند. طبق قانون تجارت باشگاهی که حق انتقال و واگذاری خواهد داشت که تمام بدهی‌های خود را صفر کرده باشد اما همین امروز درباره بدهی باشگاه استقلال به یکی از بازیکنان قدیمی خود به نام جابر انصاری نقل محافل ورزشی بود. البته این تنها طلبکار باشگاه استقلال نیست و به‌زودی رای استراماچونی نیز صادر می‌شود که بدهی سنگینی را به دوش باشگاه استقلال خواهد گذاشت.

در این شرایط خیلی عجیب است که تصمیم‌گیران این باشگاه در وزارت ورزش و جوانان صحبت از واگذاری این باشگاه و باشگاه پرسپولیس به میان می‌آورند. پرسپولیسی‌ها نیز به بازیکنان خارجی خود بدهکاری‌هایی دارند و تا زمانی که پرداخت نشود واگذاری این باشگاه هم زیر سوال می‌رود.

البته مسئله واگذاری سرخابی‌ها تنها به همین موضوع ختم نمی‌شود و اصل اشکال از نقطه‌ای واگذاری را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد که می‌بینیم هیچ یک از این دو باشگاه به سود‌دهی نرسیده‌اند و مشخص نیست که سهام باشگاه‌هایی با چنین شرایط اسفبار چگونه می‌توانند در بورس واگذار شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.