صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد شکست خورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم شهرداری ارومیه بازی برده را باخت تا یک بار دیگر ثابت شود والیبال در پنج گیم خلاصه می‌شود و در شرایطی که تیم شهرداری با قدرت‌نمایی بمب‌افکن جوان میثم صالحی و امیر خداپرستی و به ویژه پوریا یلی که ۳۱ امتیاز گرفته یکه‌تازی می‌کرد با مصدومیت پوریا فیاضی و خروج او از زمین ورق برگشت و در نهایت ارومیه ای‌ها شکست خوردند.
پوریا فیاضی بازیکن باتجربه شهرداری ارومیه درباره این شکست می‌گوید: بازی خیلی نزدیکی بود و ما استثنایی بازی را شروع کردیم، ست سوم هم پیش بودیم، اما باید باهوش‌تر عمل می‌کردیم. تیم شهداب مهره زیاد دارد و آنالیز این تیم برای ما یک ساعت و نیم طول کشید، چون تیم پر مهره‌ای است و می‌تواند هر لحظه به بازی برمی گردد. قشنگی‌های ورزش هم به همین برد و باخت هاست.
او درباره جایگاه ارومیه در جدول نیز می‌گوید: رقابت در صدر جدول خیلی فشرده شده و الان بهترین زمان بود که ما از بقیه رقبایمان جدا شویم، اما متاسفانه نتوانستیم پیروز شویم و به شهدابی‌ها تبریک می‌گویم.
فیاضی درباره مصدومیتش هم می‌گوید: فکر می‌کنم در پوئن ۱۳ یا ۱۲ بودیم که یک دردی را در پای راستم احساس کردم و نتوانستم متاسفانه ادامه دهم حالا باید منتظر جواب MRI باشم تا میزان مصدومیتم مشخص شود.
این بازیکن که به کف پوش خانه والیبال معترض بود درباره تعویض کف پوش می‌گوید: خیلی ممنونم الان شرایط برای بازی کردن ایده آل شده است و این مصدومیت من هم ربطی به کف پوش نداشت.
او درباره رسیدن ارومیه به قهرمانی نیز می‌گوید: ما تیم گردن کلفتی هستیم و الان هم یک بازی نزدیک را واگذار کردیم و در همه دیدار‌ها برای پیروزی وارد میدان می‌شویم و هدف مان رسیدن به قهرمانی است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.