صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

 مدیر کل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات «طرح حمپاد» برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط در روز شنبه ۲۷ دی ماه ۱۳۹۹ خبرداد.

به گزارش شهرآرانیوز،  علی خدامی با اعلام این خبر گفت: با مشخص شدن مشمولان مرحله نخست طرح حمپاد یا طرح حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق، تسهیلات ۳ و ۵ میلیون تومانی برای ۵ هزار و ۴۰۹ نفر از واجدین شرایط روز شنبه ۲۷ دیماه ۱۳۹۹ به حساب بازنشستگان واریز می‌شود.

 

خدامی با بیان اینکه این تسهیلات ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد خواهد بود گفت: طبق اعلام قبلی در این طرح برای پایان نامه‌های مقطع کارشناسی ارشد ۳ میلیون تومان و برای پایان نامه‌های مقطع دکترای فرزندان بازنشستگان مبلغ ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

 

او افزود: در این مرحله تعداد دو هزار و ۵۴۰ نفر در مقطع دکترا و دو هزار و ۸۶۹ نفر در مقطع کارشناسی ارشد واجد شرایط دریافت تسهیلات طرح حمپاد شده‌اند.

 

گفتنی است، صندوق بازنشستگی کشوری طرح حمپاد را برای حمایت از پایان نامه‌های کارشناسی ارشد و دکترای فرزندان بازنشستگان این صندوق در نظر گرفته تا بخشی از دغدغه بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری به این ترتیب برطرف شود.

 

منبع: برنا


اینجا بخوانید: نحوه ثبت نام وام بازنشستگان و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی در سال ۹۹ + جزئیات

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
اگه واقعا به همه بازنشستگان تعلق میگیره لطفا یک نفر را مسوول بزارین تا به همه اطلاع بده یا از طریقی بهشون پیامک ارسال بشه نه اینکه مخفیانه و به عده خاصی تعاق میگیره
سید جواد موسویان
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
بنده بازنشسته هستم و فرزندم یکی کارشناسی ارشد است و یکی دکتری ولی ترم پاینامه هنوز نرسیده است و چه جور ثبت نام کنم؟؟؟؟آیا به بنده هم پرداخت خواهد شد؟؟؟؟
ناشناس
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
سلام

وامی که برای فرزندان بازنشستگان در نطر گرفته شده من امروز ۲۹ دی دیدم وهیچ خبری نداشتم . فرزند پسرم دکتر هست واین وام بهش تعلق میگرفت و چه خوب بود که به بازنشستگان اس ام اس میزدند واگر قراره چیزی تعلق بگیره حق کسی پایمال نشه . من وهمسرم هردو بازنشسته هستیم ولی فرزندم نمیتواند از این وام استفاده کند. !!!!!؟؟؟؟
ناشناس
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
با سلام این وام برای همه بازنشستگان،کشوری می باشه چه،طوری اقدام کنیم
جهاد
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
آنها که کارشناسی می خوانند 3تا 4میلیون تومان فکری بحال آنهای بکنید که بچه‌ای
آنها بیکار هستن
علی جان خداویسی
۰۷:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
طرح خوبی است چون اکثرن پارتی ندارندکه استخدام شوند باید کمک کرد بنده هم فرزند م در حا ل اخذ کار شناسی است به امید خدا
ناشناس
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۸
ما که نه وام ازدواج برای فرزندان باز نشسته دیدیم .نه هیچ وام دیگه پس به چه کسانی داده میشود ؟خدا می دونه