صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سرمربی تیم بسکتبال مهرام می گوید تنها نقطه مثبت دیدار با کوچین برنده شدن آنها بود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، علی آرزومندی سرمربی تیم بسکتبال مهرام که در یک بازی سخت توانست از سد بازیکنان جوان کوچین بگذرد درباره این دیدار گفت:خودم پیش بینی می‌کردم بازی سختی شود و خدارا شکر بازی خوبی از آب درآمد و در لحظات آخر نتیجه مشخص شد. مهم این بود در لحظه سخت هم تصمیم درست گرفتیم و در روزی که شوت مان نمی‌رفت و خیلی تمرکز نداشتیم و پر اشتباه بودیم جریمه نشدیم.
او در ادامه گفت: خیلی خوب بازی نکردیم، ولی سعی کردیم با انرژی دفاع کنیم تا اشتباهاتمان در حمله را جبران کنیم، نمی‌دانم اسمش را بدشانسی بگذاریم یا هر چیز دیگر به هر حال در حمله خوب نبودیم. تنها نقطه مثبت بازی برنده شدن مان بود.
آرزومندی درباره تیم حریف هم گفت: واقعا به بازیکنان کوچین تبریک می‌گویم خیلی از بچه‌ها را از نزدیک می‌شناسم و چند نفر از آن‌ها با خودم کار کرده اند. خیلی خوشحالم چنین نسلی در بسکتبال مان داریم که با اعتماد به نفس جلوی بازیکنان باتجربه لیگ بازی می‌کنند و به کادر فنی آن‌ها هم خسته نباشید می‌گویم.
صمد نیکخواه بهرامی در این بازی تنها ۲ دقیقه به میدان رفت و آرزومندی درباره اینکه آیا به صمد برای این بازی استراحت داده نیز گفت: نه بحث استراحت نبود و دلیلش در خود تیم می‌ماند، ولی شرایط به گونه‌ای شد که ترجیح دادم بازی نکند و چیز مهمی نیست برخی مواقع پیش می‌آید.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.