صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

موسوی| با وجود اینکه صبح روز گذشته سازمان صنعت،معدن و تجارت تهران، قیمت های جدید نان اعلام شده توسط اتحادیه نانوایان این شهر را تکذیب کرده بود،عصر سه‌شنبه این سازمان قیمت‌های جدید نان در پایتخت را طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد.
این مسئله نشان می‌دهد که برخلاف تأکیدات مسئولان وزارت صمت مبنی بر ثبات قیمت تا آخر سال، احتمال تغییر قیمت انواع نان در هفته‌های آینده در سایر استان‌ها وجود دارد.
دبیر اتاق اصناف مشهد هم با بیان اینکه کارگروه آرد و نان استان امروز برگزار می‌شود به شهرآرا گفت: بررسی وضعیت قیمت نان‌های نیمه‌یارانه‌ای یکی از دستورهای این جلسه است. عبدا... افشاری افزود: بعد از هدفمندی یارانه‌ها، نانوایی‌هایی تحت عنوان آزادپز ایجاد شدند تا با عرضه به صورت آزاد، زمینه رقابتی شدن و ارتقای کیفیت انواع نان را به وجود بیاورند. با این حال، با توجه به اینکه با وجود افزایش قیمت‌ها آرد یارانه‌ای به این نانوایی‌ها تخصیص می‌یابد، در عمل، آن‌ها نانوایی‌های نیمه‌یارانه‌ای شده‌اند. بر این اساس، مقرر شده است قیمت‌های عرضه آن‌ها برای مصرف‌کنندگان مورد بررسی قرار بگیرد.
وی درباره میزان افزایش قیمت نان‌های نیمه‌یارانه‌ای نیز گفت: با توجه به اینکه این نان‌ها تاکنون به صورت آزاد قیمت‌گذاری و وزنشان نیز از سوی نانوایی‌ها تعیین می‌شد، نمی‌توان رقم دقیقی برای افزایش قیمت‌ها اعلام کرد. بر این اساس، باید منتظر اعلام نظرات کارشناسی کارگروه آرد و نان باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.