صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پزشکان استقلال هیچ گاه درباره دلیل مصدومیت‌های مکرر شیخ دیاباته درنیم فصل اول لیگ بیستم شفاف سازی نمی‌کنند و دلیل غیبت‌های مکرر این بازیکن را نمی‌گویند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، شیخ دیاباته می‌توانست دربازی با سپاهان عصای دست کادر فنی استقلال باشد و درخط حمله این تیم روز خوبی را سپری کند اما این بازیکن به دلیل مصدومیت بازی با سپاهان را از دست داد. غیبت دیاباته درحالی چشم‌ها را به سوی خود می‌برد که این بازیکن قبل از بازی با سپاهان شرایط امیدوار کننده‌ای داشت وگفته می‌شود به بازی مهم شنبه خواهد رسید اما درنهایت این بازیکن بار دیگر از حضور درترکیب تیمش باز ماند و نتوانست استقلال را در بازی فینال گونه با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی همراهی کند.

این وضعیت درحالی انتقاد‌هایی را متوجه مهاجم بلند قامت استقلال کرده که پزشکان باشگاه استقلال نیز درباره مصدومیت این بازیکن شفاف سازی نمی‌کنند و همواره سیاست سکوت را درپیش می‌گیرند. اینکه چرا پزشکان استقلال درمواجهه با مطالبه عمومی پیرامون شفافیت سازی درباره مصدومیت دیاباته مخفی کاری می‌کنند از آن دسته اتفاقات عجیب در باشگاه استقلال است.

شاید اگر پزشکان استقلال دلیل مصدومیت‌های مکرر این بازیکن را به هواداران این باشگاه اعلام می‌کردند مشخص می‌شد که چرا شیخ  که فصل پیش بازی‌های بیشتری در ترکیب استقلال انجام داده بود درنیم فصل لیگ بیستم فقط ۲ بازی ۹۰ دقیقه درترکیب استقلال بوده و مجموعا ۲۹۷ دقیقه برای تیمش به میدان رفته است که درقیاس با ۱۳۵۰ دقیقه فرصت بازی در ۱۵ بازی نیم فصل اول عدد بسیار حقیری است.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.