صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تسهیل در نوسازی تاکسی‌های فرسوده با کاهش قیمت پژو گازسوز

  • کد خبر: ۵۸۵۷
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۷
در راستای پیگیری‎های مدیریت‌شهری و شورای شهر برای نوسازی تاکسی‏‌های فرسوده و کاهش آلودگی هوا در کنار تسهیلات بانکی پیگیری‎های زیادی برای کاهش قیمت خودرو انجام شد.

«با هدف کمک به تاکسی‌رانان برای نوسازی تاکسی‎های فرسوده توانستیم قیمت خودرو پژو405 پایه گازسوز را از 72میلیون تومان به حدود 64میلیون تومان کاهش دهیم.» این خوش‌خبری معاون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد به خانواده بزرگ تاکسی‌رانی شهر است که بر اساس آن باید منتظر اتفاقات خوبی در حوزه حمل‌ونقل عمومی مشهد بود.
به گزارش پایگاه اطلاع‎رسانی شهرداری مشهد، خلیل‎ا... کاظمی از به ثمر نشستن پیگیری‎های مدیریت‌شهری برای کاهش قیمت خودرو پژو گازسوز در تسهیل نوسازی تاکسی‎های فرسوده خبر داد و گفت: در راستای پیگیری‎های مدیریت‌شهری و شورای شهر برای نوسازی تاکسی‏‌های فرسوده و کاهش آلودگی هوا در کنار تسهیلات بانکی پیگیری‎های زیادی برای کاهش قیمت خودرو انجام شد.
معاون عمران، حمـــل‌ونقل و ترافیک شهردار مشهد با تأکید بر اینکه با کاهش قیمت خودرو شرایط خوبی برای نوسازی تاکسی‎های فرسوده ایجاد شده است، ادامه داد: با توجه به در نظر گرفته شدن تسهیلات بانکی 50میلیون تومانی که با موافقت شهردار و شورای شهر مشهد صورت پذیرفته است، 14درصد از 18درصد سود این تسهیلات را شهرداری پرداخت خواهد کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.