صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازنشستگان تأمین اجتماعی در مشهد امروز (چهارشنبه ۲۹ بهمن ۹۹) مقابل سازمان استانداری خراسان رضوی تجمع کردند و به شرایط معیشتی خود اعتراض کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز (۲۹ بهمن ماه) جمعی از بازنشستگان کارگری شهر مشهد با حضور مقابل ساختمان استانداری، نسبت به شرایط معیشتی و دستمزدهای پایین انتقاد کردند.

 

این تجمع از ساعت ۱۰صبح امروز همزمان با فراخوان سراسری بازنشستگان کشور برگزار شده و حاضران با در دست داشتن پلاکاردهایی، مطالبات خود را مطرح کرده‌اند.

 

این بازنشستگان می‌گویند: اعتراض ما به نحوه اجرا و اصلاح همسان‌سازی حقوق‌ها و میزان ناچیز مستمری‌هاست به همین دلیل مقابل استانداری حاضر شده‌ایم و از این نهاد دولتی درخواست داریم به مطالبات ما در ارتباط با پرداخت بدهی‌های بازنشستگان پاسخ دهد.

 

 

آن‌ها گفتند: ما به افزایش ناچیز دریافتی‌ها که ناشی از اعمال نشدن قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی است، اعتراض داریم و از دولت می‌خواهیم برای اجرای قانون بدهی‌های خود را به جامعه کارگری و بازنشسته و در راس آن سازمان تامین اجتماعی بپردازد.

 

 

بازنشستگان مشهدی می‌گویند: ما خواستار افزایش مستمری‌ها به اندازه سبد معیشت، ارائه خدمات درمانی رایگان و مکفی به بازنشستگان و فراهم آوردن خدمات رفاهی مناسب هستیم.

 

منبع: ایلنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
شما اول اگر وجدان دارید واقعا 7ماه است 200000هزار بازنشسته در کارهای سخت وزیان آور هست هر روز یک روضه که ارزش پشییز ندارم می‌نویسید ومیخوانید وفقط وفقط از ارزش خودتان وسازمان وبی اعتمادی خودتان را به نمایش می گذارید