صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اداره پیش بینی اداره هواشناسی استان خراسان رضوی گفت: از امروز روند کاهشی دما از بخش‌های شمالی استان شروع و طی فردا (روز دوشنبه) دما به شکل محسوسی در سطح استان کاهش می‌یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی قائنی پور در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه، با عبور جریانات ناپایدار از شمال شرق کشور از جمله از استان خراسان رضوی انتظار داریم از عصر امروز تا روز دوشنبه سرعت وزش باد بر روی استان افزایش و وزش باد گاهی شدید و در بخش‌هایی با گرد و خاک همراه باشد، خاطرنشان کرد: ضمن اینکه از بخش‌های شمالی و تا حدودی غربی استان ابرناکی افزایش و طی فردا تا صبح روز دوشنبه احتمالا بارش‌های پراکنده‌ای به ویژه در مناطق مرتفع واقع در نیمه شمالی و در شمال غرب استان به شکل رگبار و رعد و برق رخ خواهد داد.
بر این اساس، طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس خنک‎ترین و تایباد با بیشینه دمای ۳۹ درجه سلسیوس گرمترین شهر‌های استان خراسان رضوی بوده‌اند. طی این مدت حداقل و حداکثر دمای شهر مقدس مشهد بین ۱۸+ تا ۳۷+ درجه سلسیوس در نوسان بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از شهر فریمان با سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت و از ایستگاه‌های هواشناسی استان بارندگی گزارش نشده است.

وزش باد همراه با گرد و غبار در خراسان رضوی تداوم دارد

وی در ادامه با بیان اینکه وزش باد همراه با ذرات گرد و غبار تا ۲ روز آینده در مناطق مختلف استان خراسان رضوی ادامه دارد، افزود: افزایش وزش باد توام با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا از عصر دیروز در این استان آغاز شده که امروز به اوج خود می رسد و از فردا روند کاهشی خواهد داشت.

به گفته وی، بر این اساس احتمال بروز خسارت در نواحی بادخیز شرقی و جنوبی استان خراسان رضوی و کاهش دید طی این مدت وجود دارد.   

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.