صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از راه اندازی جایگاه‌های موقت عرضه میوه و تره بار و محصولات باغی در اطراف حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهروز کیانی در این خصوص گفت: در راستای رفاه حال زائران و مجاوران علی بن موسی الرضا (ع)، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، شهرداری مشهد اقدام به راه اندازی ۳ جایگاه موقت عرضه میوه و تره بار در اطراف حرم مطهر نموده است.
وی افزود: تمامی محصولاتی که در این جایگاه‌ها به فروش می‌رسد تنها ۱۰ درصد بالاتر از نرخ میدان بار است و از کیفیت مطلوبی برخوردار می‌باشند.
کیانی عنوان کرد: این جایگاه‌ها در خیابان نواب صفوی تقاطع شارستان، خیابان طبرسی تقاطع شارستان و چهارراه مقدم طبرسی مستقر می‌باشند و طبق بازدیدی که از سوی فرماندار محترم شهر مشهد از این جایگاه‌ها صورت پذیرفت، ایشان بر ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به زائران و مجاوران رضوی تاکید داشتند.
گفتنی است محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد مقدس در بازدید سرزده از این جایگاه‌های موقت، از عرضه مستقیم میوه و با حاشیه سود متعارف به شهروندان به ویژه زائران حریم نورانی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) تقدیر کرد و گفت: محصولات ارائه شده در این غرفه‌ها از کیفیت مطلوب و قیمت مناسب برخوردار است و افزایش این گونه جایگاه‌های موقت در محدوده حرم مطهر رضوی می‌تواند به ارتقای کیفیت خدمت رسانی به زائران و مجاوران رضوی کمک قابل توجهی کند.
لازم به ذکر است، این بازار‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ فعال می‌باشند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.