صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین در اولین بازی مرحله فینال از سد ذوب آهن اصفهان گذشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، واورلی آستین سنتر آمریکایی-آلمانی شورا و شهرداری قزوین پس از پیروزی بر تیم ذوب آهن گفت: ما در بازی‌های قبلی برابر اکسون و خوزستان خیلی نزدیک باختیم و بچه‌های مان بهم ریختند، چون انتظار آن باخت‌ها را نداشتیم. ما تیم قدرتمندی هستیم و بازیکنان خوبی داریم و نباید تا آن اندازه بد می‌باختیم، اما بعد از آن دوباره تمرین کردیم و سرمربی هم بازیکنان صحبت کرد و دوباره روحیه گرفتیم و توانستیم با بازی خیلی خوب مقابل ذوب آهن نتیجه دلخواه را کسب کنیم.
او درباره حضور در فینال و کسب عنوان قهرمانی نیز گفت: من در حال حاضر فقط امیدوارم از این مرحله موفق و برنده بیرون بیائیم. من خیلی خوش بین هستم چرا که ما تیم هماهنگی شده ایم و بازی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. اصلا نگاه کلی ندارم و نمی‌خواهم خیلی جلوتر را ببینم. من در هر بازی به همان لحظه بازی نگاه می‌کنم و تمرکزمان بازی به بازی است. هر کسی دوست دارد به قهرمانی برسد و ما هم تمام تلاش مان را می‌کنیم تا به فینال برسیم، اما در حال حاضر به بازی بعدمان فقط فکر می‌کنیم.
آستین در پایان گفت: قزوین تیم بسیار خوبی است. ما بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای داریم که برای پیروزی واقعا می‌جنگند و می‌توان به آینده آن‌ها امیدوار بود. من از اینکه در کنار این تیم هستم و در لیگ ایران بازی می‌کنم خوشحال هستم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.