صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فینال «عصر جدید» امشب، دوباره پخش خواهد شد

  • کد خبر: ۶۱۳۳۸
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
  • ۲
امشب (۲۳ اسفند ۹۹)، نسخه کامل‌تری از فینال عصرجدید که پنجشنبه پخش شد، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ برنامه‌ای که در پخش اول، به دلیل فشردگی کنداکتور شبکه سه، کوتاه‌تر شده بود.

به گزارش شهرآرانیوز، امشب، شنبه ۲۳اسفندماه، بعد از خبر ساعت ۲۲، نسخه کامل‌تری از فینال عصرجدید که پنجشنبه پخش شد، روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت؛ برنامه‌ای که در پخش اول، به دلیل فشردگی کنداکتور شبکه سه، کوتاه‌تر شده بود.


در نسخه کامل‌تر فینال، نظرات داوران به شکل تکمیلی به برنامه اضافه شده و بینندگان، فینالی مفصل‌تر را شاهد خواهند بود؛ این نظرات در پخش اول، مختصر و کوتاه بود و حالا بینندگان می‌توانند، گفته‌های داوران درباره اجرای فینالیست‌ها را به شکل مفصل، ببینند و بشنوند.


گفتنی است، در برنامه‌ای که پنجشنبه شب، روی آنتن رفت، مجال کمتری وجود داشت و محدودیت زمانی به علت پخش فوتبال جام حذفی باعث شد تا فینال به شکل کامل‌تر، با اضافه‌شدن بخش‌هایی که کوتاه شده بود، در جدول پخش شبکه سه سیما برای شنبه‌شب، قرار گیرد!


پس منتظر برنامه‌ای حدودا ۳ساعته و جذاب از فینال فصل دوم عصرجدید باشید و با رای به اجرای محبوب خود، قهرمان این فصل را مشخص کنید!

 

منبع: کانال‌عصرجدید

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
آرزو
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۵
سلام . می خواستم به گروه مجاز بگم ؛ انصاف نیست که حق دیگران ضایع بشه که آرزوهای گروه شما برآورده بشن ، بقیه هم آرزو دارند ، از فرشتگان کوچولوی نینجا و جوانمردان ایران زمین گرفته تا دختران ستاره هشتم که همه خیلی بهتر از گروه مجاز بودند همه آرزوی قهرمانی دارند و همه خیلی زحمت و سختی کشیدند حتی بیشتر از شما گروه مجاز ، درست نیست اینقدر گروه مجاز به فکر خودشون باشند ؛ یه جوری رفتار می کنند ؛ انگار آرزوهای بقیه مهم نیست ، کمی از فرشتگان نینجا یاد بگیرید . در ضمن اجراهای گروه جوانمردان ایران و فرشتگان نینجا و ستاره هشتم خیلی عالی بود .
آراز
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
حرفت بیشتر جک بود