صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

صعود رفسنجانی ها در نبرد مسی ها

  • کد خبر: ۶۱۴۷۲
  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
تیم بسکتبال مس رفسنجان با نتیجه ۸۹ بر ۷۲ از سد مس کرمان گذشت و به مرحله بعد صعود کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم‌های بسکتبال مس رفسنجان و مس کرمان در دومین دیدارشان از مرحله پلی اف امروز در سالن بسکتبال آزادی به مصاف هم رفتند و رفسنجانی‌ها مقتدرانه حریف همنام را شکست دادند تا راهی دور بعدی مسابقات شوند.
مس رفسنجان که پس از پیروزی در دیدار اول با روحیه مضاعفی پا به این دیدار گذاشته بود از همان ابتدا کنترل بازی در در دست گرفت و کوارتر اول را با برتری ۲۳ بر ۱۴ به سود خود با پایان برد.
بازی در کوارتر دوم کمی متعادل شد و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند، خروج اصغر کاردوست این فرصت را به کرمانی‌ها داد اختلاف را کم کنند، اما ورود مجدد کاردوست روند بازی را تغییر داد و مس رفسنجان اختلاف را مجددا بیشتر کرد. این کوارتر ۲۳ بر ۲۱ به سود مس کرمان به پایان رسید.
کرمانی‌ها در کوارتر سوم شروعی طوفانی داشتند و با ۱۰ امتیاز اختلاف در کوارتر پیش افتادند، اما در ادامه رفسنجانی‌ها پرتلاش ظاهر شدند و بازی را در پایان کوارتر در امتیاز ۱۸ به تساوی رساندند.
در کوارتر چهارم رفسنجانی‌ها برتری خود را به حریف کاملا دیکته کردند و با برتری ۲۷ بر ۱۷ یک پیروزی شیرین را به نام خود ثبت کردند. خالقی در این کوارتر نمایشی خیره کننده داشت و نقش پررنگی در پیروزی مس رفسنجان ایفا کرد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.