صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چرخش ویروس کرونای انگلیسی در مشهد

  • کد خبر: ۶۱۷۲۸
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۷
  • ۱
قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: متاسفانه ویروس انگلیسی در مشهد در حال چرخش است و با آمدن مسافران دغدغه‌ها و نگرانی‌ها بابت تکثیر این ویروس در مشهد و دیگر نقاط کشور بیشتر می‌شود.
به گزارش شهرآرانیوز، دکتر سیدمحمدکاظم فرهمند افزود: کنترل مرز‌ها و فرودگاه با دانشگاه علوم پزشکی مشهد بوده و کنترل ترمینال و راه آهن با جمعیت هلال احمر است گرچه نیرو‌های ما هم در این مکان‌ها حاضر هستند.

وی ادامه داد: در خصوص مسافران خارجی نیز موارد مشکوک نمونه‌گیری و در صورت مثبت بودن با نخستین پرواز به کشورشان بازگردانده می‌شوند، زیرا همچون ایام عادی فضایی جهت نگهداری آنان وجود ندارد.

قائم مقام معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان این که معاون بهداشت وزارت بهداشت از مردم درخواست کرده تا مردم سفر‌های خود را به فصل تابستان موکول کنند گفت: طبق اظهار نظر مسوولان تا پایان فصل بهار کار نمونه‌گیری‌های واکسن‌های داخلی به اتمام می‌رسد و امیدواریم برای تزریق به گروه‌های مختلف جامعه آماده شود.

فرهمند ادامه داد: شرایط در یک سال اخیر برای همه از جمله کادر بهداشت و درمان بسیار سخت بود و از مردم که در این مدت همکاری شایسته‌ای با خادمان خود در حوزه سلامت داشتند می‌خواهیم که به این همکاری ادامه دهند و در شرایط مناسب تری سفر‌های خود را آغاز کنند، زیرا معتقدیم که ما به سفر می‌رویم تا روحیه‌ای عوض کنیم و با نشاط و انرژی بالا به ادامه فعالیت بپردازیم نه آن که بخواهیم خدای نکرده برای خود و خانواده‌مان و دیگران ایجاد مشکل کنیم.
 
 
منبع:ایرنا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرین
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
کورونای ساده کم بود ؟!؟ تازه یه دونه خفن ترش اومده !! خدایا ما رو زنده نگه دار