صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گروه مجازی "جامعه ملی بسکتبال ایران" در اقدامی انسان دوستانه در آستانه سال نو به خانواده داور مرحوم بسکتبال کمک نقدی کرد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، مهدی ابوالحسنی که از داوران لیگ‌های دسته یک بسکتبال ایران بود، آذرماه امسال در جریان عزیمت از یزد به سیرجان جهت قضاوت در یکی از بازی‌های لیگ دسته اول بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
برهمین اساس وحید ابوالحسنی، مربی بین‌الملی و مفسر بسکتبال در حرکتی اجتماعی موفق به جمع‌آوری ۶۰ میلیون تومان کمک هزینه برای خانواده‌های آن مرحوم که دارای دو فرزند است، شد.
ابوالحسنی در گروه مجازی "جامعه ملی بسکتبال ایران" که متشکل از استادان، پیشکسوتان، مربیان، بازیکنان و تعدادی از خبرنگاران بسکتبال است برای یاری رسانی به فرزندان این خانواده با راه‌اندازی کمپینی تقاضای کمک هزینه برای عید نوروز کرد که با استقبال اعضای این گروه ظرف کمتر از یک هفته ۶۰ میلیون تومان کمک هزینه نقدی جمع‌آوری و به خانواده آن مرحوم اهداء شد.
این فعالیت داوطلبانه در قالب عشق به همنوع با رفتاری انسان دوستانه، بخشی از «سرمایه اجتماعی» بسکتبال است که به دور از ساختار‌های رسمی و سازمانی و کاملاً دلی و مردمی با اعتماد به پیشکسوت مربیگری و عرصه رسانه‌ای بسکتبال کشور شکل گرفت و به ثمر نشست.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.