صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

به گفته رئیس کمیسیون ویژه عمران و بهسازی توس شورای شهر مشهد، بعد از یک‌سال از درخواست شهرداری هنوز مشاوری از سوی میراث‌فرهنگی برای بررسی میزان تأثیر دکل‌ها بر ثبت جهانی توس معرفی نشده است.
به گزارش شهرآرانیوز، مسعود ریاضی در حاشیه حضور در مرکز ارتباطات مردمی 137 شهرداری مشهد در قالب برنامه چهارشنبه‌های پاسخ‌گویی اظهارکرد: حدود یک‌سال قبل، فعالیت معادن شن و ماسه محدوده توس متوقف شد و اکنون نیز پیگیر انجام یک کار کارشناسی بر روی دکل‌های فشار قوی برق هستیم تا میزان تأثیر آن بر ثبت جهانی توس مشخص شود و بر اساس نتایج به‌دست‌آمده از این مطالعات، اقدامات لازم با همکاری دستگاه‌های مربوط انجام شود.
وی در ادامه صحبت‌هایش گفت: یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مطرح‌شده شهروندان در تماس‌های امروز، وضعیت پروژه میدان شهدا بود که خوشبختانه این طرح با توجه ویژه شهردار و اعضای شورای شهر، شتاب بیشتری خواهد گرفت. رئیس کمیسیون ویژه عمران و بهسازی توس شورای شهر مشهد ادامه داد: مردم نیازمند گوش شنوایی برای شنیدن مشکلات و دردها هستند؛ حتی اگر مخاطبشان مشکلات آن‌ها را بداند، بازهم احتیاج به حرف زدن دارند. مردم وقتی که چند دقیقه صحبت می‌کنند، دست‌کم تا حدودی به آرامش می‌رسند و این حضور و پاسخ‌گویی، کمترین کاری است که نمایندگان مردم می‌توانند انجام دهند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.