صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

لژیونر ۱۹ ساله والیبال کشورمان به ایران بازگشت.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، کمیل اکبری که به روایتی جوانترین بازیکن والیبال آسیاست که در اروپا بازی می‌کند در حالی به ارومیه بازگشت که باید با برطرف کردن مصدومیتش در تمرینات تیم ملی جوانان حاضر شود. اکبری درباره حضور در لیگ پرتغال می‌گوید: برعکس تصور برخی‌ها کشور پرتغال لیگ خوبی دارد و بازیکنان زیادی از کشور‌های مختلف در این لیگ شاغل هستند به تور مثال کاستلو که من در آن بازی می‌کنم دو بازیکن برزیلی در اختیار دارد و اکنون هم محمدرضا بیک بازیکن تیم ملی جوانان نیز راهی پرتغال شده است.
اکبری در ادامه می‌گوید: من از تیم‌هایی در فرانسه، ترکیه و پرتغال پیشنهاد دارم، ولی خودم دوست دارم راهی لیگ‌های لهستان، روسیه و ایتالیا شوم البته این آرزوی تمام جوانان دنیاست. به هرحال اکنون تمرکزم معطوف به حضور در تمیرینات تیم ملی جوانان است.
کمیل اکبری با بیان اینکه که در پرتغال و به ویژه باشگاه پورتو همه از مهدی طارمی فوتبالیست کشورمان می‌پرسند و برایشان جالب است که فوتبال ایران بازیکنانی با این کیفیت دارد می‌گوید: واقعیت این است که شنیدن این سوال‌ها برای من غرور بر انگیز است، کشور ما خوشبختانه آنقدر استعداد جوان دارد که می‌توانند جهان ورزش را تسخیر کنند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.