صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آخرین اخبار از زلزله گناوه | ثبت ۱۳ پس لرزه تاکنون + عکس

  • کد خبر: ۶۴۴۵۹
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
بوشهر در پی وقوع زلزله‌ای به بزرگی ۵.۹ ریشتر بندر گناوه در استان بوشهر و در پی آن احساس شدن در استانهای فارس و خوزستان، تاکنون حدود ده روستا در مرکز وقوع زلزله دچار خساراتی از جمله ترک‌خوردگی دیوارها و تخریب منازل شده اند و تیم ارزیابی در حال بررسی سطح خسارت و نیازهای زلزله زدگان است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر در زمین لرزه صبح امروز در بندر گناوه تعداد ده روستا در مرکز وقوع زلزله دچار خساراتی از جمله ترک‌خوردگی دیوارها و تخریب منازل شده‌اند.

 

غلامرضا حاجیانی با بیان اینکه در یکی دو ساعت اول اقدامات ارزیابی انجام می‌شود، افزود: تیم‌های ارزیابی در روستاها در حال بررسی خسارات هستند، در سرکشی از روستاهای منطقه برخی از منازل دچار ترک خوردگی و یا تخریب شده‌اند.

 

ثبت 13 پس لزره تااکنون

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر با بیان اینکه تمام نیروهای هلال احمر آماده باش هستند، ادامه داد: باید نتایج ارزیابی‌های اولیه مشخص شود و بعد تیم‌ها مستقر می شوند تا بتوانند کار رساندن آذوقه و سایر اقدامات کمک رسانی و امدادی را انجام دهند.

 

به گفته اهالی شهرستان، در روستای محمدصالحی و اطراف آن، ترک‌خوردگی بعضی از منازل گزارش شده و نیروهای راهداری و هلال احمر در آماده باش هستند.

 

یکی از ساکنان مناطق زلزله زده هم گزارش داده است گله ای زیر آوارناشی از زلزله در کوهستان "شول" مانده است و تلاش اهالی برای کمک‌ به این دامدار موفق نبوده است.

 

همچنین تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر به گناوه اعزام شده‌اند تا در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام دهند. تاکنون گزارش دقیقی از خسارات احتمالی این زلزله‌ گزارش نشده است.

 


 

برای تماشای عکس‌ها در سایز بزرگتر و با کیفیت بیشتر بر روی آنها کلیک کنید

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.