صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارنامه قابل قبول شیمیدر با کسب عنوان سومی

  • کد خبر: ۶۴۴۸۰
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
تیم بسکتبال شیمیدر با پیروزی برابر نفت آبادان عنوان سومی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورد.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم بسکتبال شیمیدر مقام سوم چند فصل گذشته خود را در لیگ برتر تکرار کرد. تیمی متفاوت با آنچه که در پایان فصل نیمه کاره پارسال و از ابتدای فصل جاری رقابت‌ها بود.
تعویض سرمربی، رفتن بازیکنان ملی‌پوش، استخدام چند بازیکن به جا مانده در پایان نقل و انتقالات و جابه‌جایی نفرات خارجی که تا پلی‌آف ادامه داشت، از شیمیدر در طول فصل تیمی در حال دگرگونی با تغییر و تحولات فراوان ساخت.
مصطفی هاشمی، سرمربی تیم با داشته‌هایش نتایج خوبی گرفت. افزودن بر قدرت بازی تهاجمی، اعتماد کردن به نیروی تحت اختیار و بالا بردن روحیه جنگندگی و ارتقاء کیفیت بازیکنان از ابتدا تا انتهای فصل را باید کارایی سرمربی مؤفق این تیم برشمرد که مشخص بود.
بازی‌های خوب شیمیدر به مراتب بیشتر از بازی‌های بد این تیم بود. برد مقابل ذوب‌آهن طی دو بازی رفت و برگشت، شکست دادن مهرام در بازی برگشت در حالی که دور رفت با اختلاف به این تیم باخته بود، و در نهایت تک بازی با نفت آبادان در بازی رده‌بندی.
باخت به تیم کوچین آمل، باخت به اکسون و شکست در بازی اول با شهرداری گرگان از بازی‌های بد تیم شیمیدر در طول فصل بودند. با وجود دو باخت دیگر به شهرداری، اما در قدرت نامتوازن دو تیم به لحاظ تعداد و کیفیت بازیکن، هاشمی و تیمش روند صعودی داشتند که در بازی رده‌بندی به چشم آمد.
مقام سوم شیمیدر وقتی ارزشمندتر می‌شود که با وجود سرمایه گذاری ذوب آهن و بدون جام ماندن نفت (هر چند با اتفاقات سری بازی با مهرام همراه بود)، ورود این تیم به نیمه‌نهایی هم موفقیت بزرگی برای آن‌ها بشمار می‌رفت.
شیمیدر با توجه به مسیری که طی کرد و بازیکنانش بازی به بازی مسئولیت‌های بیشتری شناختند و با وجود نوسانات بسیار، نقش‌آفرینی کردند، با ایستادن روی سکوی سوم بسکتبال باشگاه‌ها کارنامه‌ای قابل قبول گرفت.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.