صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

چهار بازیکن ۲ گله در ترکیب استقلال| ۸ گل در دو بازی

  • کد خبر: ۶۴۵۹۰
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۸
مهدی قایدی، فرشید اسماعیلی، محمد نادری و شیخ دیاباته بازیکنان دو گله استقلال در لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند. آن ها خالق 8 گل استقلال در این عرصه بوده اند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، استقلال لیگ قهرمانان آسیا را بسیار امیدوار کننده آغاز کرده و موفق شده در ۲ بازی نخست خود ۸ بار دروازه حریفان را باز کند. نکته قابل توجه این است که ۸ گل استقلال را چهار بازیکن به ثمر رسانده‌اند.

در بازی با الاهلی عربستان که منجر به پیروزی ۵ بر ۲ شد مهدی قایدی توانست ۲ گل ارزشمند برای تیمش به ثمر برساند. در آن بازی محمد نادری، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته نیز برای استقلال گل زدند. بازیکنانی که هر سه موفق شدند دربازی با الشرطه عراق هم ۳ بار دروازه حریف را باز کنند تا به این ترتیب چهار بازیکن ۲ گله در ترکیب استقلال قرار داشته باشد.

روند گلزنی استقلال نشان می‌دهد که فرهاد مجیدی روی خطوط سه گانه کار کرده و بازیکنانش از آمادگی ذهنی کامل برای گلزنی برخوردارند. چنانچه این روند در ادامه بازی‌ها حفظ شود استقلال با تفاضل گل بالا و احتمالا کسب امتیاز حداکثری به مرحله بعد صعود خواهد کرد. باید دید که مجیدی دربازی‌های بعدی تیمش از چه حربه‌ای استفاده می‌کند وآیا قادر است از استقلال به خوبی بازی بگیرد تا منجر به گلزنی‌های دوباره شود یا خیر؟!

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.