صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پیش‌بینی قیمت طلا فردا یکشنبه ۱۲ اردیبهشت

  • کد خبر: ۶۵۸۷۵
  • ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
با کاهش ارزش طلا در بازار جهانی و کاهش دلار، بهای طلا در بازار ایران نیز کاهش یافت. با توجه به قفل شدن معاملات پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا فردا هم تغییر چندانی نداشته‌باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، هر اونس طلا در بازار جهان امروز با ۱۱ دلار کاهش در کانال یک هزار و ۷۷۰ دلار معامله شد و همزمان با کاهش قیمت دلار، بهای طلا در بازار ایران را کاهش داد.

 

فروشندگان طلا می‌گویند در طول سه ماه اخیر کاهش قیمت طلا و سکه بی‌سابقه بوده است و البته ریسک فعلی در بازار طلا موجب قفل شدن معاملات شده است.

 

در همین زمینه نایب رئیس دوم اتحادیه طلا تهران گفت: در چند ماه اخیر این روند کاهشی قیمت طلا و سکه بی‌سابقه بوده است و تصورم بر این است که  به دلیل نبود تقاضا قیمت طلا فردا تغییر نمی‌کند و همین رویه را دارد.

 

به گفته محمد کشتی‌آرای، با تداوم کاهش قیمت سکه، حباب سکه باز هم تخلیه شد و به ۲۰۰ هزار تومان رسید.

 

البته برخی از فروشندگان طلا هم بر این باورهستند که کاهش قیمت سکه مقطعی است و ممکن است با باز شدن واحدهای صنفی طلا و سکه دوباره صعودی شود؛ این در حالی است که نایب رئیس دوم اتحادیه طلا این فرضیه را رد می‌کند و معتقد است سکه دیگر گران نمی‌شود اما ممکن است اندکی نوسان قیمت داشته باشد.

 

گفتنی است امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با ۲۲ هزار تومان کاهش به ۹۶۶ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۱۸۰ هزار تومان کاهش با قیمت ۹ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد. همچنین نیم سکه و ربع سکه هر یک با ۱۰۰ هزار تومان کاهش به قیمت پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد. سکه یک گرمی اما ۵۰ هزار تومان ارزان و با قیمت یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان معامله شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.