به گزارش شهرآرانیوز - «تسویوشی کاندا» تهیهکننده بازی Resident Evil Village در مصاحبه اخیر خود گفته کرده است که این بازی درمقایسه با عنوان قبلی و گزارشهای ثبتشده درباره ترسناکبودن آن، برای ایجاد حس ترس در بازیکنان رویکرد متفاوتی را دنبال میکند.
کاندا در جریان مصاحبه خود با Axios Gaming عنوان کرد پس از اینکه برخی گزارشها نشان میدهد نسخه قبلی بازی یعنی RE7 بسیار ترسناک بوده، تیم سازنده بازی Resident Evil Village قصد نداشته بازیکنان از داستان عنوان جدید آنها بترسند. او گفت:
زمانی که در حال توسعه عنوان جدید Resident Evil هستیم، هدف ما همیشه ترسناکتر کردن آن نسبت به عنوان قبلی نیست، بلکه سعی داریم تجربهای ترسناک اما سرگرمکننده برای بازیکنان پیدا کنیم.
در بازی Resident Evil Village با فضای باز دهکده و این موضوع که بازیکنان نمیدانند چه چیزی ممکن است پشت درختان این دهکده باشد، رویکرد کاملا متفاوتی پیش گرفتهایم. چیزی که ما همیشه باید به آن توجه داشتیم باشیم منحنی تنش است. اگر افراد به صورت مداوم در موقعیت یا محیطهای متشنج قرار بگیرند، در برابر ترسهای آینده ایمن میشوند.
بنابراین لحظات آرامشبخش بازی به عنوان نوعی سپر عمل میکنند تا از میزان حساسیت اتفاقات ترسناک باز کاسته نشود. اتاقهای امن که اغلب در بسیاری از بازیهای Resident Evil دیده میشود یک نمونه عالی از این موارد است که بازیکنان در آن میتوانند یک نفس راحت بکشند.
بازی Resident Evil Village دهمین عنوان از سری Resident Evil و دنباله Resident Evil 7: Biohazard محسوب میشود و در تاریخ ۷ می (۱۷ اردیبهشت) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، پیسی و استیدیا منتشر میشود. دموی یک ساعته این عنوان هم اکنون برای تمام پلتفرمها در دسترس قرار دارد.
منبع: ویجیاتو
تریلری پنجدقیقهای از گیمپلی Resident Evil Village روی پلی استیشن ۴
نگاهی به بازی نسل نهمی The Medium، عنوان ترسناکی که شما را نمیترساند