صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

دپوی حشیش و تریاک در خانه

  • کد خبر: ۶۶۷۹۲
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳
مأموران پلیس ۱۰۱ کیلو مواد مخدر را در مشهد کشف و توقیف کردند
گروه حوادث | شهرآرانیوز؛ فرمانده انتظامی مشهد از کشف و توقیف یک محموله مواد مخدر در خانه‌ای مسکونی و انهدام یک باند قاچاق مواد افیونی خبر داد.
سرهنگ عباس صارمی ساداتی در تشریح جزئیات این پرونده به شهرآرا گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهر مشهد در پی رصد میدانی و بر اساس کسب مدارک و سرنخ‌هایی از سوی منابع خبری خود به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد افرادی در یک خانه مسکونی واقع در یکی از محلات حاشیه شهر مشهد اقدام به دپوی یک محموله مواد افیونی کرده‌اند.
 
این مقام ارشد انتظامی مشهد بیان کرد: مجریان قانون پس از تکمیل تحقیقات خود محل شناسایی شده را به صورت شبانه‌روزی تحت نظر قرار دادند تا اینکه با رؤیت متهم اصلی پرونده که وارد خانه شد، عملیات خود را اجرایی کردند. سرهنگ صارمی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد با هماهنگی قضایی و اخذ مجوز قانونی وارد این خانه مسکونی شدند و به بازرسی محل پرداختند. تحقیقات میدانی این پرونده ادامه داشت تا اینکه ضابطان قضایی ۹۳ کیلوگرم حشیش و ۸ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در یکی از اتاق‌های این ملک مسکونی مخفی‌سازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
رئیس پلیس مشهد ادامه داد: در این عملیات ضربتی یک قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد. متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شد و تحقیقات از این فرد برای شناسایی دیگر همدستانش ادامه دارد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.