صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اولین تریلر فیلم Snake Eyes با بازی هنری گلدینگ

  • کد خبر: ۶۷۴۲۹
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
اولین تریلر فیلم «چشمان مار: منشأ جی.آی. جیو» (Snake Eyes: G.I. Joe Origins) روبرت شونتکه با بازی هنری گلدینگ شب پیش در جریان اهدای جوایز MTV منتشر شد.

شهرآرانیوز - اولین تریلر فیلم «چشمان مار: منشأ جی.آی. جیو» (Snake Eyes: G.I. Joe Origins) روبرت شونتکه با بازی هنری گلدینگ شب پیش در جریان اهدای جوایز MTV منتشر شد.

 

«چشمان مار» سومین قسمت از سری فیلم‌های «جی. آی. جیو» است که در تاریخ ۲۳ جولای۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) منتشر می‌شود. این فیلم پس از ۴۵ روز اکران سینمایی در اینترنت نیز در دسترس خواهد بود.

 

 

گلدینگ در این فیلم نقش یک نینجا را بازی می‌‌کند که شمشیر کاتانا به دست دارد، لباسی  مشکی می‌پوشد، صورتش را پشت نقاب پنهان می‌کند و صحبت نمی‌کند. البته شاید این شخصیت در فیلم جدید که ریشه‌های مرموز شخصیت «چشمان مار را بررسی می‌کند، حرف‌هایی برای گفتن داشته باشد. همان‌طور که تهیه‌کننده فیلم گفته است طرفداران «چشمان مار» با این فیلم می‌فهمند که این شخصیت کیست و  از کجا آمده است.
 
 
 
 
فیلم «چشمان مار: منشأ جی.آی. جیو» قرار بود در ۲۳ اکتبر سال ۲۰۲۰ در سینماها اکران شود ولی به دلیل شیوع بیماری کرونا اکرانش یک سال به عقب افتاد و قرار است در تاریخ ۲۳ جولای۲۰۲۱ (۱ مرداد ۱۴۰۰) منتشر شود.
 
 
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.