صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درحالی که استقلال فقط یک سهمیه در تیم ملی دارد و تیم شهرخودرو نیز هیچ سهمیه‌ای ندارد، اما سازمان لیگ در اقدامی عجیب بازی استقلال مقابل شهرخودرو را در تعطیلات یک ماهه لیگ برگزار نمی‌کند!

گروه ورزش| شهرآرانیوز، طبق قوانینی که در فوتبال ایران وجود دارد، تیم‌هایی که ۳ سهمیه یا بیشتر درتیم ملی فوتبال دارند، می‌توانند از حق تعویق برگزاری خود در لیگ برتر برخوردار شوند، اما درحالی که امروز دو بازی عقب افتاده لیگ برتر برگزار می‌شود سازمان لیگ اقدام به برگزاری بازی استقلال نکرده است.


شگفتی زمانی بیشتر می‌شود که می‌بینیم سازمان لیگ از اعلام زمان برگزاری این بازی خودداری کرده و مشخص نیست که چرا و به چه دلیل از برگزاری این بازی جلوگیری می‌شود. اگر استقلال ۳ سهمیه یا بیشتر درتیم ملی داشت می‌شد به این باشگاه حق داد که مقابل شهرخودرو که هیچ سهمیه‌ای درتیم ملی ندارد، بازی نکند، اما از میان استقلالی‌های دعوت شده به تیم ملی فقط نام مهدی قایدی را می‌بینیم که حضور او نمی‌تواند هیچ مانعی سد راه برگزاری بازی عقب افتاده استقلال و شهر خودرو باشد.

به نظر می‌رسد سازمان لیگ باید درباره برگزار نشدن این بازی توضیحات مفصلی به رسانه‌ها ارائه دهد چرا که جای هیچ توجیهی برای انجام نشدن این بازی وجود نداشت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.