صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گروگان گرفتن دانش‌آموز مشهدی

  • کد خبر: ۷۰۳۷۹
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۱
مرکز فرماندهی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پی دریافت نیابت قضایی مبنی بر ربوده شدن دانش‌آموز مشهدی و انتقال پرونده به این استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از ایلنا، مرکز فرماندهی پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان در پی دریافت نیابت قضایی مبنی بر ربوده شدن دانش‌آموز مشهدی و انتقال پرونده به این استان، بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فنوج قرار داد.


در حالی رد متهمان این پرونده و دانش آموز گروگان گرفته شده در شهرستان فنوج زده شد که پیش‌تر یکی از آدم‌ربایان از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی استان خراسان رضوی در مشهد ردزنی و دستگیر شده بود. متهم که ابتدا حاضر به همکاری با پلیس نبود در بازجویی‌های انجام شده و رویارویی با مستندات پرونده به حرف آمد و معترف شد که نوجوان ۱۲ ساله را در مسیر مدرسه‌اش در یکی از مناطق شهر مشهد به منظور اخاذی از خانواده‌اش و با همدستی یکی از دوستانش ربوده‌اند.


متهم در ادامه اعترافاتش گفت که همدستش دانش‌آموز ربوده شده را به فنوج انتقال داده است. از همین رو کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با همکاری پلیس خراسان رضوی محل اختفای متهم دیگر این پرونده را ردزنی و در یک عملیات ضربتی او را دستگیر کردند.
در این عملیات نوجوان ۱۲ ساله از چنگ آدم‌ربا آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.