صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تیم ملی والیبال ایران در آخرین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال هم شکست خورد.

به‌گزارش شهرآرانیوز، تیم ملی والیبال مردان ایران برای انجام پانزدهمین (آخرین) بازی خود در لیگ ملت‌ها از ساعت ۱۸:۳۰چهارشنبه به مصاف آرژانتین رفت.

بلندقامتان ایران در حالی مقابل آرژانتین صف‌آرایی کردند که در ۱۴ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه و لهستان بازی را واگذار کردند.

تیم ملی والیبال آرژانتین در این رقابت‌ها موفق شده به ۶ پیروزی دست پیدا کند. این تیم مقابل آلمان، هلند، استرالیا، ژاپن، بلغارستان و صربستان به پیروزی رسیده و مقابل آرژانتین، کانادا، آمریکا، اسلوونی، ایتالیا، روسیه، لهستان و فرانسه بازی را واگذار کرده است.

در ۱۰ تقابل اخیر تیم ملی والیبال ایران و تیم ملی والیبال آرژانتین، ۷ برد سهم ایران و ۳ پیروزی سهم تیم ملی آرژانتین بوده است. آخرین پیروزی ایران در سال ۲۰۱۹ رقم خورد و ایران توانست در آن بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسد.

تیم ملی والیبال آرژانتین با شش پیروزی و ۱۷ امتیاز در رده یازدهم این رقابت‌ها قرار دارد درحالی که ملی پوشان والیبال ایران با کسب تنها ۵ پیروزی در رده ۱۲ این مسابقات ایستاده است.

بلندقامتان ایران با ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، مسعودغلامی، امیرغفور و آرمان صالحی (لیبرو) مقابل آرژانتین صف‌آرایی کردند.

 

تیم ملی ایران در ست نخست با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ مغلوب شد. در ست دوم آرژانتین ۲۵ بر ۲۳ و‌ در ست چهارم، ۲۵ بر ۱۸ پیروز‌شد. در ست دوم ایران موفق شد با نتیجه ۳۲ بر ۳۰ پیروز‌ شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۲
توروخدا این میلادعبادی پور رو از تیم کناربزارین