صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

تست دوپینگ یکی از ورزشکاران اعزامی ایران به المپیک مثبت شده است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، سی و دومین دوره بازی‌های المپیک تابستانی از اول تا هفدهم مردادماه سالجاری به میزبانی توکیو ژاپن برگزار خواهد شد و کاروان ورزش ایران نیز با ۶۵ سهمیه‌ای که تاکنون کسب کرده است در این دوره از بازی‌ها شرکت خواهد کرد.
در فاصله کمتر از یک ماه تا شروع این رویداد بزرگ شنیده می شود نمونه اول تست دوپینگ یکی از ملی پوشان اعزامی به المپیک توکیو مثبت شده و به احتمال فراوان این ورزشکار حضور در المپیک را از دست خواهد داد.
طبق شنیده ها یکی از کاراته کاهای خوب کشورمان با این مشکل مواجه شده است. اگرچه هنوز به صورت رسمی اسم این ورزشکار اعلام نشده اما مسئولان فدراسیون که نامه فدراسیون جهانی مبنی بر دوپینگی بودن این ورزشکار را دریافت کرده‌اند بلافاصله تلاش برای حل این مشکل را با انجام تست دوم آغاز کرده‌اند و در نامه‌ای به فدراسیون جهانی نسبت به این موضوع اعتراض کرده‌اند. حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد.
این ورزشکار که یکی از بااخلاق‌ترین و بهترین ملی پوشان کاروان ورزش ایران است در شرایطی با این مشکل مواجه شده که اطلاعی از عوارض داروی مصرفی نداشته و به همین خاطر مسئولان تیم ملی و فدراسیون را هم در جریان این اقدام قرار نداده است. در نهایت امیدواریم این ورزشکار با اخلاق را در المپیک ببینیم و مشکل او حل شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
ای خدااااا