صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مربی سابق تیم ملی معتقد است برخی‌ها توقعات را بیش از حد از تیم ملی والیبال بالا می‌برند و به همین دلیل حالا نمی‌توانند پاسخگو باشند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، عزیز پرتوی مربی اسبق تیم ملی والیبال در ارزیابی نتایج این تیم در لیگ ملت‌ها و در آستانه المپیک می‌گوید: تیم ملی با تفکر شناسایی ترکیب المپیکی اش و با یک سرمربی جدید شاید نتوانسته باشد در برخی از بازی‌ها برآورنده انتظارات بوده باشد، ولی معتقدم بازیکنان همه تلاش خود را انجام داده و اکنون هم با توجه به زمان کم، فقط نیازمند تقویت روحیه و همبستگی بیشترند و هیچ نیازی به فراخوانی بازیکن جدیدی نیست!
او با اشاره به قابلیت‌های بالای تیم‌های بزرگ از جمله لهستان، برزیل، اسلوونی، فرانسه و ابزار انسانی و لجستیکی کامل این دسته از تیم‌ها افزود: ما هنوز والیبال و بازیکنانمان به آن درجه از تکامل نرسیده اند و ضعف‌هایی داریم که باید برطرف کرد.
پرتوی در پایان گفت: همین که می‌توانیم به عنوان یک تیم آسیایی در رقابت‌های بزرگی، چون المپیک، جام جهانی، لیگ ملت‌ها حاضر باشیم، کم افتخاری نیست. متاسفانه برخی‌ها توقعات را بیش از حد بالا می‌برند و به همین دلیل حالا نمی‌توانند پاسخگو باشند

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.