صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معرفی بازی | نبرد باستانی، «Ancient Battle»

  • کد خبر: ۷۶۳۰۵
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
در این بازی در نقش یک فرمانده در دنیای باستان هستید.

علیرضا وفایی‌نیا - در این بازی در نقش یک فرمانده در دنیای باستان هستید، دنیایی که در آن پادشاهی‌های مختلفی در کنار هم حضور دارند و هیچ‌وقت بین آن‌ها صلح برقرار نیست.

شما باید سعی کنید یک گروه بسازید و کم‌کم آن را به یک ارتش بزرگ تبدیل کنید. ایده‌ی اصلی بازی به این صورت است که باید با یک قهرمان در یک نقشه‌ی بزرگ به اطراف حرکت کنید و با برخورد به سربازان، آن‌ها را به گروه خود اضافه کنید.

در نقاط مختلف این نقشه، سربازان زیادی به رنگ خاکستری هستند. این یعنی آن‌ها به گروه یا ارتش خاصی تعلق ندارند و این بهترین موقعیت برای شماست تا آن‌ها را به گروه خود اضافه کنید.

هرچه سعی کنید در طول نقشه بیشتر به گشت‌وگذار بپردازید تا این نوع سربازان را پیدا کنید، شانس پیروزی شما در رقابت و نبرد با دیگر پادشاه‌های حاضر در بازی بیشتر می‌شود.

در Ancient Battle هر سرباز خاکستری که به گروه شما اضافه شود به رنگ تیم شما درمی‌آید و از آن لحظه به بعد، آن سرباز تحت فرمان شما خواهد بود.

البته دیگر پادشاه‌های بازی هم بیکار ننشسته‌اند و مثل شما در حال قوی کردن ارتش خود هستند. باید سریع باشید و پس از قوی شدن ارتشتان، به دشمنان مختلف حمله کنید و آنان را شکست دهید.

برای نبرد با دیگر پادشاه‌های دنیای باستان آماده شوید.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.