صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در حالی که همه چیز در ظاهر آماده ادامه همکاری گل محمدی و مطهری با پرسپولیس به نظر می‌رسد، اما زمزمه جدایی این دو مربی از پرسپولیس بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌خورد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یحیی گل محمدی فصول موفقی را با پرسپولیس سپری کرده، اما نزدیکان به او از احتمال جدایی‌اش حرف می‌زنند. احتمالی که چندان هم از واقعیت دور نیست. حتی صحبت از حضور گل محمدی در چند تیم متمول لیگ برتری نیز به گوش می‌رسد و حتی مذاکراتی در این راستا با سرمربی پرسپولیس انجام شده است. گل محمدی، اما هنوز برای جدایی از پرسپولیس به نتیجه نهایی نرسیده و اگر در نشست‌های آتی با مدیران این باشگاه خواسته‌هایش بر آورده شود، تصمیمش برای جدایی تغییر خواهد کرد. با این حال تا قطعی شدن تداوم حضور گل محمدی هرگز نمی‌توان از ادامه همکاری او با این باشگاه به طور قطعی حرفی به میان آورد.  

از آن سوی نیز حمید مطهری، دستیار سال‌های گذشته گل محمدی با پیشنهاد‌هایی از تیم‌های لیگ برتری مواجه شده است. تیم‌های مذاکره کننده با مطهری او را برای سرمربیگری می‌خواهند و دراین میان نام آلومینیوم اراک نیز به عنوان یکی از مشتری‌های جدی این مربی به گوش می‌خورد. در واقع اگر گل محمدی نیز در پرسپولیس باقی بماند دور از ذهن نیست که مطهری به دلیل دریافت پیشنهاد سرمربیگری از لیگ برتر از ترکیب کادر فنی پرسپولیس جدا شود و مسیر خود را در لیگ برتر تغییر دهد.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.