صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیران باشگاه استقلال منتظرند نتیجه بازی فینال جام حذفی مشخص شود تا بعد از آن از فرهاد مجیدی لیست بگیرند. اگر مجیدی دوباره درفینال شکست بخورد برای ادامه فعالیت در این تیم کاری دشوار پیش رو خواهد داشت...

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فرهاد مجیدی درحالی یکشنبه شب فینال حذفی را تجربه می‌کند که فصل پیش نیز در چنین موقعیتی قرار گرفت و با استقلال به فینال رفت، اما درنهایت نتوانست از پس تراکتور و ساکت الهامی برآید و با ارائه نمایشی عجیب این بازی را به حریف واگذار کرد.

بعد از آن شکست تلخ مجیدی از سمت خود کناره گیری کرد تا مدیران استقلال ناچار به حذف او نشوند. حالا نیز ممکن است با باخت احتمالی استقلال در فینال حذفی مقابل فولاد همان اتفاقات مشابه فصل قبل تکرار شود. اگر سرمربی استقلال نتواند از پس این بازی برآبد و برای بار دوم جام قهرمانی را از دست بدهد، دوباره به همان سرنوشت سال قبل دچار خواهد شد و تصمیم گیران باشگاه استقلال مربیان دیگر را به جایش قرار خواهند داد.

طی روز‌های گذشته شایعاتی حول همین محور شنیده شده و برخی تصمیم گیران باشگاه استقلال در سطوح بالا با مربیانی مانند قلعه نویی و رحمتی مذاکراتی را انجام داده‌اند. البته باید توجه داشت که اگر فولاد با نکونام موفق به کسب پیروزی مقابل استقلال شود، سرمربی این تیم هم که خود را همواره یک استقلالی تمام عیار دانسته، می‌تواند به یکی از مدعیان جدی حضور روی نیمکت استقلال تبدیل شود؛ بنابراین مجیدی باید در این بازی هوش و حواس خود را جمع کند و با تدبیر ویژه‌ای از سد فولاد بگذرد. شاید دیگر مانند بازی با گل گهر پنالتی اشتباه به سود استقلال اعلام نشود و نیاز است که فرهاد مجیدی حربه‌ای درست را برای عبور از این تیم در پیش بگیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.