صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

درحالی که جدایی ۳ بازیکن از استقلال قطعی شده احتمال دارد به زودی ۳ بازیکن دیگر نیز از استقلال بروند. مطهری، حسینی و قایدی بازیکنانی هستند که با پیشنهاد‌هایی مواجه شده‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازیکنان استقلال یکی بعد از دیگری در حال جدایی از این تیم هستند و مدیران این باشگاه نیز که به تازگی نشست نقل و انتقالات برگزار کردند و امید‌هایی به هواداران دادند، هیچ واکنشی نسبت به رفتن بازیکنان از خود نشان نمی‌دهند. سکوت مدیران استقلال پس از پیوستن محمد نادری به تیم آلتای ترکیه بسیار شگفت انگیز بود و حالا وقتی شنیده می‌شود که ارسلان مطهری نیز به احتمال زیاد از جمع آبی‌ها جدا خواهد شد و حتی خودش نیز با انتشار فیلمی در اینستاگرام این موضوع را تأیید کرده مدیران استقلال باز هم سیاست سکوت در پیش گرفته‌اند و هیچ واکنشی نسبت به این ماجرا از خود نشان نمی‌دهند. این بی‌تفاوتی بسیار نگران کننده است و در شرایطی که اساساً مشخص نیست باشگاه برای جذب بازیکنان جدید و پرکردن خلأ‌های موجود چه برنامه‌ای دارد، امیدواری به آینده بسیار سخت‌تر جلوه می‌کند.

این وضعیت زمانی وخیم ترجلوه می‌کند که می‌بینیم سید حسین حسینی و مهدی قایدی نیز با پیشنهاد‌هایی مواجه اند. به این جمع البته باید شیخ دیاباته را هم افزود که بعد از پایان جام حذفی راهی فرانسه شد و دیگر بعید است با استقلال قراردادی منعقد کند.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.