صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

در لیست آتی تیم ملی، استقلال ملی پوش آن چنانی نخواهد داشت و احتمالا با انتقال مهدی قایدی تعداد استقلالی‌های حاضر در اردوی تیم ملی به عدد صفر خواهد رسید.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در اردوی قبلی تیم ملی مهدی قایدی به عنوان تنها استقلالی در تمرینات تیم ملی حضور داشت و در ادامه نیز عارف غلامی از سوی اسکوچیچ فرا خوانده شد.

با توجه به مصدومیت سنگین غلامی دیگر این مدافع به تیم ملی دعوت نخواهد شد اما حضور قایدی در تمرینات تیم ملی که به زودی آغاز می‌شود، قطعی خواهد بود.

با این حال اما احتمالا قایدی را دیگر نباید جزو بازیکنان استقلالی حاضر در اردوی تیم ملی حساب کرد چون این بازیکن قرار است به تیم الاهلی امارات ملحق شود.

البته نفراتی همچون مظاهری و حتی یزدانی نیز شانس دعوت شدن به تیم ملی را دارند اما ممکن است مظاهری به دلیل نمایش نه چندان خوب در ماه‌های اخیر جایگاهش را در تیم ملی از دست بدهد و احتمالا یزدانی نیز اقبال زیادی برای حضور در تمرینات تیم ملی نخواهد داشت.

حتی اگر تصور کنیم به جز قایدی یک استقلالی دیگر نیز به تیم ملی دعوت می‌شود، اما تعداد ملی پوشان استقلالی لیست آتی تیم ملی چندان چشمگیر نخواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.