صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

علیرضا رزم‌حسینی از ایستگاه‌های صلواتی خدمت‌رسانی به زائران پیاده امام رضا(ع) در مشهد و جاده‌ مشهد- نیشابور دیدن کرد و از نزدیک فعالیت‌های آنها را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش شهرآرانیوز، علیرضا رزم حسینی در این بازدید ضمن قدردانی از خدمت‌رسانی خادمان زائران پیاده امام رضا (ع) گفت: به روز رسانی آمار مربوط به حضور زائران در سامانه و دقت در ارائه خدمات صحیح به ویژه در حوزه تغذیه و اسکان باید مدنظر خدمتگزاران قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به سرد شدن هوا، تسهیل در تامین سوخت مورد نیاز برای ایستگاه‌های صلواتی مستقر در جاده‌های منتهی به مشهد ضروری است و باید نسبت به تامین مایحتاج این ایستگاه‌ها دقت و توجه بیشتری لحاظ شود.

استاندار خراسان رضوی همچنین از نحوه امدادرسانی و ارائه خدمات درمانی در ایستگاه‌های صلواتی جمعیت خدمتگزاران امام رضا (ع) بازدید کرد.

سخنگوی جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) در حاشیه این بازدید به خبرنگار ایرنا گفت: تاکنون ۲۱۰ هزار زائر پیاده در قالب هزار و ۴۶ کاروان از استان‌های مختلف کشور وارد مشهد شده اند و هم اینک زائران پیاده بیشتری در جاده‌های ۶ گانه منتهی به این شهر در حال عبور هستند.

حسین رضایی با اشاره به ظرفیت اسکان جمعیت خدمتگزاران زائران پیاده امام رضا(ع) در مشهد برای ۱۰۰ هزار زائر افزود: شب گذشته ۸۶ هزار نفر در مدارس و حسینیه ها و سایر اماکن در نظر گرفته شده توسط این جمعیت در مشهد اسکان یافتند.

وی ادامه داد: ۳۲۰ ایستگاه صلواتی نیز در مسیرهای ۶ گانه منتهی به مشهد برپا شده‌ است تا خدمات اسکان و پذیرایی، امور فرهنگی، رفاهی و درمانی را به زائران پیاده رضوی ارایه کنند همچنین ۲۰ ایستگاه صلواتی نیز در روز سالگرد شهادت امام رضا(ع) در مسیرهای جاده قدیم مشهد - نیشابور، جاده طرقبه، شاندیز - مشهد و جاده سیدی - مشهد برای پذیرایی از زائران پیاده فعال خواهند شد.

پیش بینی می‌شود تعداد زائران پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی ماه صفر امسال به ۵۰۰ هزار نفر برسد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.