صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

گل‌گهر بدون هیچ جریمه‌ای، خانزاده را جانشین سلیمی کرد، زیرا مدافع تازه وارد سیرجانی‌ها با یک حرکت غیرحرفه ای مصدومیت طولانی مدت خود را رقم زد.

به گزارش شهرآرانیوز، درحالی‌که هنوز فصل جدید لیگ برتر آغاز نشده است، آینده ایمان سلیمی، مدافع جدید گل‌گهر سیرجان، با یک مصدومیت عجیب در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. با‌این‌حال سلیمی که چند‌روزی بیشتر نیست مهر امضایش پای قرارداد با گل‌گهر ثبت شده است، در اتفاقی بسیار نادر در سطح اول فوتبال دنیا، در یک بازی فوتبال دورهمی دچار پارگی رباط صلیبی شد و به‌نوعی فصل را از دست داد؛ اتفاقی که قطعا برای قلعه‌نویی که روی سلیمی حساب باز کرده بود، موجب دردسر خواهد شد.

 

در این شرایط با توجه به بند‌های موجود در قرارداد سلیمی، باشگاه گل‌گهر به‌راحتی می‌تواند قرارداد وی را فسخ کند و مدافعی جدید به خدمت بگیرد. گویا در این قرارداد ذکر شده که اگر به‌هر‌دلیلی سلیمی نتواند در اولین تمرین فصل گل‌گهر حاضر شود، بدون هیچ ضرر‌و‌زیانی قرارداد فسخ خواهد شد و او دیگر بازیکن این تیم نخواهد بود. بعد از این اتفاق بود که سیرجانی‌ها به فکر جذب یک مدافع آخر دیگر افتادند و این‌بار به سراغ محمدرضا خانزاده، دیگر‌مدافع تراکتور رفتند. خانزاده پس از نشستی که با مدیران گل‌گهر داشت، با آن‌ها به توافق رسید تا فصل بعد را در سیرجان بازی کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.