صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خبر داد

تدارک اقدامات ویژه فرهنگی در سطح پایانه‌های مسافربری مشهد

  • کد خبر: ۷۸۴۲
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
 گزارش ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، محسن شریعتی در گفتگو با خبرنگار ما درباره خدمات فرهنگی در سطح پایانه‌های مسافربری مشهد اظهار کرد: اقدامات خوبی از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و همچنین مناطق و سازمان پایانه‌های مسافربری شهر مشهد در حال انجام است.

وی بابیان اینکه خدمات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری مشهد در همه پایانه‌های سطح شهر مشهد را داریم افزود: در پایانه مسافربری امام رضا (ع) شهرداری منطقه ۸، در پایانه راه ابریشم منطقه ۶ و در پایانه مسافربری معراج منطقه ۲ شهرداری مشهد در حال ارائه خدمت هستند همچنین منطقه ۱۰ نیز در کنار ایستگاه سوار شاهد به زائران پیاده خدمات‌رسانی می‌کند.

شریعتی بیان کرد: یکی دیگر از همکاری‌های ما با مجموعه آستان قدس رضوی است که دوستان ما در این بخش نیز در حال خدمات‌رسانی در حوزه فرهنگی در سطح پایانه‌های مسافربری به‌ویژه پایانه مسافربری امام رضا (ع) هستند.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، بیان کرد: مردم از نقاط مختلف کشور نیز به‌صورت خودجوش در حال ارائه خدمت هستند برای نمونه در این ایام شاهد پیذیرایی مردم سیرجان استان کرمان و همچنین استان سیستان و بلوچستان از زائران امام مهربانی در پایانه مسافربری امام رضا (ع) هستیم.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.