صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سید حسین حسینی از اینکه دوباره قراردادش را با استقلال تمدید کرده بسیار خوشحال است. دروازه‌بان استقلال به دنبال دستیابی به جام قهرمانی با استقلال است. او برای فصل جدید نقشه‌های تازه‌ای دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سید حسین حسینی، بعد از کش و قوس‌های فراوان و درحالی که فاصله چندانی تا جدایی از استقلال نداشت، سرانجام قرارداد خود را با استقلال تمدید کرد. حسینی بعد از تمدید قراردادش و تداوم حضور در باشگاهی که سال‌ها است پیراهنش را می‌پوشید گفت: «پیراهن استقلال را ساده به دست نیاوردم که ساده از دستش بدهم. اتفاقاتی رخ داد که من را تا مرز جدایی از استقلال پیش برد، اما بعد از آن باشگاه پیگیر وضعیتم شد و سوء تفاهم‌ها از بین رفت. من خودم را همیشه مدیون استقلال می‌دانم. از سنین نوجوانی دراین باشگاه بودم و زحمات زیادی کشیدم تا به پیراهن این باشگاه رسیدم. هیچ وقت دوست نداشتم ساده پیراهنی را که سال‌ها برایش رنج کشیدم را از دست بدهم. برای همین وقتی دیدم باشگاه همچنان دوست دارد من در این تیم باشم بلافاصله قراردادم را تمدید کرم.»

حسینی درباره احساسش گفت:« خیلی خوشحالم. چون به چیزی که خواستم رسیدم. من از تیم‌های بزرگ مانند سپاهان هم پیشنهاد داشتم و حتی آقای نویدکیا هم با من تماس گرفت اما استقلال برای من اولویت بود.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.