صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد خبر داد

پیش‌بینی خروجی اضطراری در پایانه مسافربری امام رضا (ع)

  • کد خبر: ۷۸۴۵
  • ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد: در صورت افزایش مسافران، خروجی اضطراری در پایانه مسافربری امام رضا (ع) پیش‌بینی‌شده است.
به گزارش ستاد خبری دهه پایانی ماه صفر سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد، محسن شریعتی در گفتگو با خبرنگار ما درباره تمهیدات ترافیکی پایانه‌های مسافربری مشهد اظهار کرد: برای این ایام طرح ترافیکی ویژه‌ای در حاشیه پایانه‌های مسافربری مشهد در نظر گرفته‌شده تا اتوبوس‌ها در کوتاه‌ترین زمان از پایانه‌ها خارج شوند.

وی افزود: اجرا خروجی اضطراری یکی از اقدامات است که در صورت ترافیک بیش‌ازحد اجرا می‌شود تا ناوگان با سرعت از پایانه خارج شوند و شاهد معطلی زائران نباشیم.

شریعتی درباره اقدامات امنیتی در پایانه‌های مسافربری مشهد مقدس نیز بیان کرد: هماهنگی با پلیس‌راهور جهت برقراری نظم و کنترل ترافیک، آماده‌باش و تنظیم جدول کشیک مدیران پایانه مسافربری و نیرو‌های نظارتی به‌صورت شبانه‌روزی، تجهیز و آماده کردن دوربین‌های مداربسته و اتاق کنترل دوربین‌ها، هماهنگی با پلیس‌راه برای کاهش ترافیک و افزایش نیرو در محل ثبت ساعت پایانه مسافربری ازجمله اقدامات در این حوزه است.
وی اضافه کرد: در این راستا پلیس‌راه، پلیس پیشگیری، پلیس امنیت اخلاقی و پلیس مهاجرت در پایانه مسافربری امام رضا (ع) در حال خدمات‌رسانی هستند.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.