صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

از سال گذشته و تا کنون بازرسی و گشت های متعددی از سوی کارشناسان این اداره انجام شده که نتیجه آن کشف و ضبط ۳۴۲ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی دام در سطح شهرستان ها بوده است.

به گزارش شهرآرانیوز،  رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای تامین سلامت دام و طیور استان، از سال گذشته و تا کنون بازرسی و گشت های متعددی از سوی کارشناسان این اداره انجام شده که نتیجه آن کشف و ضبط ۳۴۲ قلم داروی غیر مجاز و تقلبی دام در سطح شهرستان ها بوده است.

دکتر محمود محمدی افزود: طی این مدت و در جهت برخورد با متخلفین، ۹۲ پرونده تشکیل وبه مراجع قضایی تسلیم شده است.

وی تعداد بازدیدهای کارشناسان این اداره از مراکز بخش خصوصی دامپزشکی را در مدت یادشده و تا کنون ۳۶۵۶ مورد دانست و از وجود ۴ بیمارستان تخصصی دامپزشکی، ۶ بیمارستان عمومی، ۴ درمانگاه تخصصی، ۲۳ درمانگاه اختصاصی، ۱۰۷ مرکز اشتتغال به امور درمانی ، ۱۴۲ مرکز مایه کوبی، ۱۷ مرکز پخش دارو، ۷ کارخانه دارو و مکمل سازی و ۱۳۶ داروخانه دامپزشکی فعال در استان خبر داد.

محمدی، تعداد افراد شاغل در این مراکز را به ترتیب، ۶۱۲ نفر دامپزشک و ۴۰۱ سایر رده های دامپزشکی دانست و وجود این مراکز درمانی در بخش خصوصی دامپزشکی را نقطه قوت فعالیت های بهداشتی و پیشگیری دامپزشکی در بخش دولتی دانست.

 

منبع: اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.