صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عامل آتش زدن مجسمه سردار سلیمانی در یاسوج دستگیر شد

  • کد خبر: ۷۹۲۲۷
  • ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
  • ۲
دادستان کهگیلویه و بویراحمد: انتشار فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در فضای مجازی، باعث انزجار هم استانی‌های عزیز شده بود،

به گزارش شهرآرانیوز، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان روز سه شنبه در جمع رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: پس از انتشار فیلم آتش زدن تندیس سردار سلیمانی در فضای مجازی، که باعث انزجار هم استانی‌های عزیز شده بود، سربازان گمنام امام زمان با انجام تحقیقات سریع و فنی و تلاش شبانه روزی، در اداره کل اطلاعات استان، عامل این اقدام زشت و ذلیلانه، شناسایی، دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

وی افزود: وی پس از بازجویی و اقرار صریح، روانه زندان شد.

ملک حسینی با اشاره به بازداشت اراذل و اوباشی که در فضای مجازی اقدام به عربده کشی و ترویج خشونت می‌کردند، هشدار داد و تصریح کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی، چشمان تیزبین و دستان قدرتمند حافظان امنیت مردم و فرزندان ملت و انقلاب، اجازه ایجاد ناامنی برای مردم را نخواهند داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان ادامه داد: ممکن است کسانی، در دام گروهک‌های نفاق اسیر شده و با فریب آن‌ها قصد اقدامی علیه امنیت پایدار داشته باشند.

وی بیان کرد: همت نیرو‌های امنیتی، انتطامی و قضایی سد راه کج آن‌ها خواهد بود و دیر یا زود پشت میله‌های زندان از اقدامات خود پشیمان می‌شوند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
ناشناس
۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
کسی که این کار زشت را انجام داده معلوم هست جیره خوار هست و فقر فرهنگی شدید دارد. و می خواسته احساسات میلیونها نفر از دوستداران سردار را جریحه دار و دهن کجی کند. که البته به هدفش نمی رسدو چیز مثبتی هم از این اقدام مذبوحانه بدست نیاورد. خاک بر سرش
ناشناس
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۰
این کار فقط از یه وطن فروش بر میاد