صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قطار مشهد رشت از ۱۱ آبان همه روزه می‌شود

  • کد خبر: ۷۹۳۷
  • ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
سرپرست اداره کل راه‌آهن شمال ۲ گفت: با توجه به تقاضای بالای مسافران، قطار مسافری رشت به مشهد و برعکس، از ۱۱ آبان ماه همه روزه در این مسیر قرار می‌گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامحسین ولدی درباره افزایش سیر قطار‌های مسافری راه آهن شمال ۲ افزود: قطار رشت - مشهد و برعکس از یازدهم آبان ماه ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه از رشت به مقصد مشهد حرکت می‌کند و ساعت ۹ و ۴۰ دقیقه روز بعد وارد مشهد می‌شود.
وی ادامه داد: همچنین حرکت این قطار از یازدهم آبان ماه از مشهد به سمت رشت ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در نظر گرفته شده و ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه به مقصد خواهد رسید.
وی بیان کرد: برای قطار مسافری رشت به مشهد و برعکس ۱۰ سالن چهار تخته ۴۰ نفره و ظرفیت در مجموع ۴۰۰ نفر در نظر گرفته شده است.
ولدی تاکید کرد: در صورت تردد قطار ذکر شده با ضریب اشغال بالا و استقبال مسافران تثبیت این قطار در مسیر رشت به مشهد و برعکس تضمین خواهد شد
وی گفت: برای آسایش حال مسافران در حین سفر سالن‌های چهار تخته چهار ستاره پارسی سپهر متعلق به شرکت حمل و نقل ریلی رجا برای سازمان قطار مذکور اختصاص داده شده است.
ولدی همچنین از تغییر ساعت قطار رشت- تهران و بالعکس خبر داد و افزود: از یازدهم آبان ماه جاری ساعت حرکت قطار رشت به تهران ساعت ۱۵ و حرکت این قطار از تهران به رشت ساعت هشت و ۲۵ دقیقه تغییر پیدا کرده است.
هزینه بلیت سالن اتوبوسی معمولی قطار رشت - تهران بین ۴۰ هزار و ۷۰۰ و ۷۴ هزار و ۳۰۰ تومان، اتوبوسی vip بین ۴۹ هزار و ۷۰۰ تا ۹۱ هزار و ۵۰ تومان و سالن کوپه‌ای بین ۸۲ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۱۰۷ هزار و ۳۵۰ تومان شناور است.
بلیت قطار مسافری رشت - مشهد نیز بین ۱۷۵ تا ۲۲۷ هزار و ۲۰۰ تومان متغیر است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.