صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش بینی‌ها از عصر امروز تا فردا پنج شنبه بارش باران تمامی مناطق خراسان رضوی را فرا می‌گیرد و بر حجم آن به ویژه در صبح فردا افزوده می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا ضیاء شهابی افزود: بیشترین میزان بارش طی این مدت در شهرستان نیشابور با حدود ۱۱ میلی متر باریده است و پس از آن شهرستان‌های سبزوار و جغتای با پنج و چهار میلی متر بیشترین بارش را داشته اند.
وی با بیان اینکه باران از شب گذشته تا کنون در ۱۴ شهرستان خراسان رضوی باریده است، افزود: طی این مدت از ایستگاه فرودگاهی شهر مشهد چهار میلی متر باران گزارش شده است.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به کاهش چند درجه‌ای دما برای روز‌های پایانی هفته در خراسان رضوی گفت: امروز بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۲۳ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که نسبت به روز گذشته بدون تغییر مانده است و فردا دمای هوای مشهد با کاهش سه درجه‌ای به ۲۰ درجه خواهد رسید و طی روز جمعه ۱۸ درجه پیش‌بینی شده است.
ضیاء شهابی افزود: کمینه دمای هوای مشهد طی روز‌های پایانی این هفته بین ۹ تا ۱۱ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: قوچان با کمینه دمای هوای دو درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای هوای ۲۹ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرستان‌های خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

 


منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.